SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opcom przygotował kampanię leku Lizymax

Agencja reklamowa Opcom wygrała trzyetapowy przetarg na realizację spotu dla Lizymax - nowego leku przeciwbólowego grupy Hasco-Lek.

Opcom odpowiedzialny jest za strategię, koncepcję kreatywną oraz realizację spotów długości 30 i 15 sekund które komunikują innowacyjność, szybkość i siłę działania leku. Emisja reklam trwa od początku lutego.

Koncept kampanii Hasco-Lek przygotował - Łukasz Gręda, strategię do kampanii - Anna Kilian-Szydełko. Projekt po stronie agencji koordynuje Katarzyna Brożyna.

Hasco-Lek do obsługi mediowej wybrał w ostatnim czasie dom mediowy Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Opcom przygotował kampanię leku Lizymax

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl