Opcom w social media dla Air Wick

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na obsługę w social media marki odświeżaczy powietrza Air Wick (produkowanych przez Reckitt Benckiser Polska).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Opcom w social media dla Air Wick

Opcom odpowiada za obecność marki Air Wick na Facebooku, Instagramie i YouTubie. Agencja zajmuje się zarówno bieżącą komunikacją z użytkownikami i dbaniem o wartościowe treści na profilach, jak też realizacją konkursów i innych dodatkowych aktywności.

Nie podano, które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.

Umowa z Opcom została podpisana na rok. Poprzednio Air Wick na polskim rynku nie był obsługiwany w social media przez zewnętrzną agencję.

Opcom obsługuje już też w mediach społecznościowych dwie inne marki Reckitt Benckiser Polska: Dettol i Veet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego