SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Antyradio zamiast Trójki patronem medialnym Open’er Festival

Antyradio (Grupa Eurozet) zostało patronem medialnym tegorocznej edycji festiwalu muzycznego Open’er. Poprzednio tę rolę przez 13 lat pełniła radiowa Trójka.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Jak poinformował Alter Art, organizator Open’er Festival, oferty patronatu radiowego nad tegoroczną edycją imprezy były oceniane według takich samych zasad jak w poprzednich latach.

- Po wnikliwej analizie wszystkich ofert dotyczących patronatu radiowego nad Open’er Festival została wybrana propozycja największa pod względem wartości marketingowej, a także w naszym przekonaniu najlepsza i najbardziej komplementarna w kontekście wszystkich imprez (Orange Warsaw Festival, Open’er Festival i Krakow Live Festival) - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Krakowska z działu marketingu firmy.

Poprzednio, nieprzerwanie od 2004 roku, patronem radiowym Open’er Festival była Trójka. W tym roku stacja będzie patronem Festiwalu w Jarocinie.

Tegoroczna edycja Open’er Festival odbędzie się na lotnisku Gdynia-Kosakowo od 28 czerwca do 1 lipca. Głównymi gwiazdami będą m.in. Radiohead, Foo Fighters, James Blake, The xx i Solange, a z polskich wykonawców wystąpią m.in. Taco Hemingway, The Dumplings, Julia Pietrucha, Daria Zawiałow, Buslav, Natalia Przybysz, Sorry Boys oraz A_gim.

Według badania Radio Track w pierwszym kwartale br. udział Antyradia w rynku słuchalności wyniósł 1,8 proc.

Dołącz do dyskusji: Antyradio zamiast Trójki patronem medialnym Open’er Festival

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
nie mogło być inaczej
odpowiedź
User
3miasto
I to jest bardzo dobra informacja Pozdrowienia z 3miasta
odpowiedź
User
NIE dla radia PiS
I bardzo dobrze dla Antyradia. Rozwijać się trzeba. Trójka się cofa i zieje propagandą wiec taka promocja jest jej niepotrzebna. Spadek słuchalności dla Trójki gwarantowany.
odpowiedź