Opera w sieci AdClick

Sieć AdClick została oficjalnym przedstawicielem Opera Software w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

4 listopada wystartowała pierwsza przygotowana przez AdClick kampania z reklamami wyświetlanymi w darmowej wersji przeglądarki internetowej Opera.

"Rozpoczęcie współpracy z Opera Software jest naturalną konsekwencją naszej strategii rozwoju jako sieci zapewniającej swoim klientom dotarcie z przekazem reklamowym do precyzyjnie określonych grup odbiorców" - mówi Krzysztof Łada, Dyrektor Zarządzający AdClick. Opera Software to obecnie jedna z najpopularniejszych alternatyw dla produktu Microsoftu. Na świecie używa jej ponad 7 milionów Internautów. Także w Polsce Opera jest coraz bardziej popularna - korzysta z niej ponad 200 tysięcy użytkowników miesięcznie. Z uwagi na specyfikę produktu są to osoby zaawansowane technicznie, wykorzystujące Internet nie tylko do przeglądania poczty i wiadomości na portalach. Nieprzypadkowo więc jako pierwsza w Operze pojawiła się kampania Nazwa.pl w całości zaplanowana i zakupiona przez CR Media S.A. Nazwa.pl to serwis należący do firmy NetArt - oferującej domeny i serwery, dlatego też reklama w przeglądarce Opera trafi do właściwej grupy docelowej wśród Internautów.

"Od dawna przymierzaliśmy się do zaplanowania kampanii w Operze, a profesjonalna pomoc ze strony AdClick znacznie przyspieszyła nasze działania. Po włączeniu Opery do sieci AdClick od razu zwróciliśmy się z prośbą o realizację tego projektu. Dlaczego zdecydowaliśmy się wykorzystać Operę w naszej kampanii? Argumenty są oczywiste i niepodważalne: możliwość geotargetowania, bardzo niski koszt dotarcia do odbiorców oraz idealnie dopasowany profil użytkowników przeglądarki do oferowanej przez firmę NetArt usługi." - tłumaczy Tomasz Piątkowski z CR Media S.A.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Była szefowa More Bananas z nowym projektem. Start w przyszłym roku

Była szefowa More Bananas z nowym projektem. Start w przyszłym roku