SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opera w sieci AdClick

Sieć AdClick została oficjalnym przedstawicielem Opera Software w Polsce

4 listopada wystartowała pierwsza przygotowana przez AdClick kampania z reklamami wyświetlanymi w darmowej wersji przeglądarki internetowej Opera.

"Rozpoczęcie współpracy z Opera Software jest naturalną konsekwencją naszej strategii rozwoju jako sieci zapewniającej swoim klientom dotarcie z przekazem reklamowym do precyzyjnie określonych grup odbiorców" - mówi Krzysztof Łada, Dyrektor Zarządzający AdClick. Opera Software to obecnie jedna z najpopularniejszych alternatyw dla produktu Microsoftu. Na świecie używa jej ponad 7 milionów Internautów. Także w Polsce Opera jest coraz bardziej popularna - korzysta z niej ponad 200 tysięcy użytkowników miesięcznie. Z uwagi na specyfikę produktu są to osoby zaawansowane technicznie, wykorzystujące Internet nie tylko do przeglądania poczty i wiadomości na portalach. Nieprzypadkowo więc jako pierwsza w Operze pojawiła się kampania Nazwa.pl w całości zaplanowana i zakupiona przez CR Media S.A. Nazwa.pl to serwis należący do firmy NetArt - oferującej domeny i serwery, dlatego też reklama w przeglądarce Opera trafi do właściwej grupy docelowej wśród Internautów.

"Od dawna przymierzaliśmy się do zaplanowania kampanii w Operze, a profesjonalna pomoc ze strony AdClick znacznie przyspieszyła nasze działania. Po włączeniu Opery do sieci AdClick od razu zwróciliśmy się z prośbą o realizację tego projektu. Dlaczego zdecydowaliśmy się wykorzystać Operę w naszej kampanii? Argumenty są oczywiste i niepodważalne: możliwość geotargetowania, bardzo niski koszt dotarcia do odbiorców oraz idealnie dopasowany profil użytkowników przeglądarki do oferowanej przez firmę NetArt usługi." - tłumaczy Tomasz Piątkowski z CR Media S.A.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Opera w sieci AdClick

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl