SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Operator PGE Narodowego chce zbadać i wycenić powierzchnie brandingowe na stadionie

Spółka PL.2012+ szuka firmy, która zajmie się na jej zlecenie wykonaniem badania marketingowego dotyczącego wyceny powierzchni brandingowych dostępnych na stadionie PGE Narodowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Spółka PL.2012+ chce zidentyfikować powierzchnie brandingowe dostępne na PGE Narodowym, odpowiednio je opisać, skategoryzować i wycenić.

Zajmie się tym wybrana przez spółkę firma. Wyniki przeprowadzonych przez nią badań mają usystematyzować sposób współpracy w zakresie brandingu z partnerami stadionu, sponsorami, organizatorami wydarzeń na stadionie i innymi firmami współpracującymi z PGE Narodowym.

PL.2012+ oczekuje od wybranej firmy także przeprowadzenia analizy skuteczności dotarcia reklam podczas wydarzeń odbywających się na PGE Narodowym (koncerty, mecze, wycieczki, wydarzenia CSR), opracowania metodologii wyceny poszczególnych powierzchni brandingowych, odpowiedniej ich kategoryzacji, wyceny poszczególnych powierzchni oraz przedstawienia rekomendacji w zakresie stworzenia nowych powierzchni brandingowych w przyszłości.

O wyborze zwycięskiej firmy do współpracy w tym zakresie zdecyduje najniższa cena.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 2 listopada br.

 

Dołącz do dyskusji: Operator PGE Narodowego chce zbadać i wycenić powierzchnie brandingowe na stadionie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl