Oracle przejmuje Grapeshot, by pomóc reklamodawcom w rozwiązywaniu problemów związanych z bezpieczeństwem marki w sieci

Firma Oracle nabyła brytyjską firmę Grapeshot zajmującą się technologiami marketingowymi, która pomaga markom w określaniu kontekstu miejsc, w których pojawią się ich reklamy, dzięki czemu nie będą one wyświetlane przy niebezpiecznych treściach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Oracle przejmuje Grapeshot, by pomóc reklamodawcom w rozwiązywaniu problemów związanych z bezpieczeństwem marki w sieci

Oracle, która poinformowała o akwizycji we wtorek (nie podając kwoty transakcji) twierdzi, że ​​Grapeshot współpracuje już z ponad 5000 marketerów, przetwarzając miesięcznie 38 mld reklam.

"Przejęcie Grapeshot znacznie zwiększy możliwości Oracle Data Cloud w zakresie poprawy wyników marketingowych dla naszych partnerów na całym świecie poprzez dodanie istotnego wymiaru kontekstu do wiedzy w zakresie odbiorców i pomiarów" – napisano w komunikacie.

W przyszłym miesiącu Unia Europejska rozpocznie egzekwowanie przepisów o ochronie danych osobowych (RODO), które mają na celu ochronę użytkowników przed sprzedawcami i platformami, którzy chcą gromadzić i wykorzystywać osobiste dane online. Według Oracle, Grapeshot pozwoli również firmie rozszerzyć zasięg globalny, umieszczając reklamy w odpowiednich kontekstach.

Firmy technologiczne, takie jak YouTube i Facebook, nadal zmagają się z problemem umieszczaniem reklam przy brutalnych i nieprzyzwoitych treściach. Kilka dni temu CNN ujawnił, że reklamy setek firm na kanałach YouTube były wyświetlane w kanałach promujących nacjonalizm, teorie spiskowe i pedofilię.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"