SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orange z kolejną awarią sieci. „Problemy techniczne, niewielka grupa użytkowników”

W piątek i sobotę niektórzy użytkownicy mobilnych usług Orange nie mogli korzystać z połączeń głosowych i internetu. Krytycznym wpisom na Twitterze i Facebooku zaprzecza Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange. - Awaria była w piątek wieczorem i szybko się z nią uporaliśmy - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze doniesienia o braku połączeń głosowych i dostępu do mobilnego internetu w Orange pojawiły się w piątek wieczorem.

Użytkownicy Orange donosili o braku dostępu do usług, braku zasięgu czy połączenia z internetem mobilnym. Orange potwierdził oficjalnie istnienie awarii i przepraszając klientów zapowiedział szybkie usunięcie problemów.

Doniesienia o awarii pochodziły także z profilu Orange na Facebooku, gdzie użytkownicy narzekali na jakość usług operatora.

Pomimo obietnic Orange problemy z usługami klienci sieci zgłaszali także w sobotę zaznaczając, że awaria trwa już kolejny dzień.

W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange zaprzeczył doniesieniom użytkowników dotyczącym trwania awarii także w sobotę.

- Awaria była w piątek wieczorem i szybko się z nią uporaliśmy - stwierdził krótko Wojciech Jabczyński. - Usterka była krótka, oznaczała dla niedużej grupy klientów chwilowe trudności w dostępie do internetu mobilnego, powodem były przyczyny techniczne - dodał rzecznik.

Piątkowe trudności w funkcjonowaniu usług Orange to w ostatnim czasie już drugi przypadek awarii sieci tego operatora. Do podobnej sytuacji doszło też na początku lipca br., wówczas Orange w ramach rekompensaty udostępnił dostęp do internetu za darmo.

Pomimo powtarzających się awarii Orange jest operatorem oferującym najszybszy internet mobilny wg rankingu Speed Test.

Dołącz do dyskusji: Orange z kolejną awarią sieci. „Problemy techniczne, niewielka grupa użytkowników”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polones Copue
Awaria była do soboty do godziny ok. 13:10. Przynajmniej u mnie tak było. W sobotę zgłaszałem niedziałanie usług i człowiek z Orange powiedział, że w piątek wysiadła karta w centrali i czekają na dostarczenie nowej. Więc opowiadanie przez rzecznika, że awaria była tylko w piątek wypada niefajnie.
odpowiedź
User
Hahahaha!
Pomimo powtarzających się awarii Orange jest operatorem oferującym najszybszy internet mobilny wg rankingu Speed Test.

Taaa, najszybszy internet mobilny w Orange, który czasami... działa. :)
odpowiedź
User
G
W sobotę do południa nie było lepiej niż w piątek wieczorem. Rzecznik - niestety - bajki opowiada
odpowiedź