SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orange z kolejną awarią sieci. „Problemy techniczne, niewielka grupa użytkowników”

W piątek i sobotę niektórzy użytkownicy mobilnych usług Orange nie mogli korzystać z połączeń głosowych i internetu. Krytycznym wpisom na Twitterze i Facebooku zaprzecza Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange. - Awaria była w piątek wieczorem i szybko się z nią uporaliśmy - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.

Article

Pierwsze doniesienia o braku połączeń głosowych i dostępu do mobilnego internetu w Orange pojawiły się w piątek wieczorem.

Użytkownicy Orange donosili o braku dostępu do usług, braku zasięgu czy połączenia z internetem mobilnym. Orange potwierdził oficjalnie istnienie awarii i przepraszając klientów zapowiedział szybkie usunięcie problemów.

Doniesienia o awarii pochodziły także z profilu Orange na Facebooku, gdzie użytkownicy narzekali na jakość usług operatora.

Pomimo obietnic Orange problemy z usługami klienci sieci zgłaszali także w sobotę zaznaczając, że awaria trwa już kolejny dzień.

W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange zaprzeczył doniesieniom użytkowników dotyczącym trwania awarii także w sobotę.

- Awaria była w piątek wieczorem i szybko się z nią uporaliśmy - stwierdził krótko Wojciech Jabczyński. - Usterka była krótka, oznaczała dla niedużej grupy klientów chwilowe trudności w dostępie do internetu mobilnego, powodem były przyczyny techniczne - dodał rzecznik.

Piątkowe trudności w funkcjonowaniu usług Orange to w ostatnim czasie już drugi przypadek awarii sieci tego operatora. Do podobnej sytuacji doszło też na początku lipca br., wówczas Orange w ramach rekompensaty udostępnił dostęp do internetu za darmo.

Pomimo powtarzających się awarii Orange jest operatorem oferującym najszybszy internet mobilny wg rankingu Speed Test.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orange z kolejną awarią sieci. „Problemy techniczne, niewielka grupa użytkowników”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polones Copue
Awaria była do soboty do godziny ok. 13:10. Przynajmniej u mnie tak było. W sobotę zgłaszałem niedziałanie usług i człowiek z Orange powiedział, że w piątek wysiadła karta w centrali i czekają na dostarczenie nowej. Więc opowiadanie przez rzecznika, że awaria była tylko w piątek wypada niefajnie.
8 8
odpowiedź
User
Hahahaha!
Pomimo powtarzających się awarii Orange jest operatorem oferującym najszybszy internet mobilny wg rankingu Speed Test.

Taaa, najszybszy internet mobilny w Orange, który czasami... działa. :)
9 9
odpowiedź
User
G
W sobotę do południa nie było lepiej niż w piątek wieczorem. Rzecznik - niestety - bajki opowiada
8 8
odpowiedź
User
Sebastian
U mnie cały dzień działało
8 8
odpowiedź
User
mari
Od roku mam problemy z zasięgiem do noki. antena łapie tylko w dużych miastach płacę abonament po co, bo przecież go nie wykorzystuję brak połączeń. Po kolejnych reklamacjach wraca taki sam tyle że oskubany z kasy.
Towar nie spełnia cech które zapewnia sprzedający. Dla mnie to niezgodność towaru z ofertą. Co robić ? jak wyjść z umowy?
8 8
odpowiedź