SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orange z polskim claimem zachęca do przedłużenia umowy (wideo)

Startuje kampania Orange reklamująca obniżki dla abonentów tej sieci przedłużających umowy. Akcję pod hasłem „Dziś zmienia się z Orange” przygotowały firmy Leo Burnett i Mediaedge:cia.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa Orange podkreśla, że abonenci taryf Delfin, Pelikan i Pantera przy przedłużaniu umowy mogą otrzymać do 40 proc. więcej minut do wykorzystania. W akcji pokazującej, jak firma indywidualnie troszczy się o każdego użytkownika, po raz pierwszy wykorzystywany jest claim „Dziś zmienia się z Orange”. Poprzednio operator wykorzystywał w Polsce swoje globalne hasło „Together we can do more”. Nowy claim ma odzwierciedlać, jak technologie dostarczane przez Orange mogą zmienić życie klientów na lepsze.




Głównym medium wykorzystywanym w kampanii jest telewizja. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett (kreacja) oraz dom mediowy Mediaedge:cia (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Orange z polskim claimem zachęca do przedłużenia umowy (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
exorange
Byłem w Orange od początku.... jeszcze za Idei.... i po tylu latach dostałem propozycje podwyżki abonamentu o 20 zł, a w tym to 120 minut po godz. 16 tylko w sieci. Ale suuuuper :/ Ciekawe kto ma lepiej? :P
odpowiedź
User
darek
Haslo dobre, bo sporo fabuly mozna ciekawie na nim nabudowac. Co do samych aktywnosci orange'a, to ja do nich nic nie mam, bo zawsze staraja sie byc maksymalnei transparentni. Po loterii widac, o ile wiecej feedback w sieci jest.
odpowiedź