SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Orient Express" w kampanii Sphinx

Sieć Sphinx promuje swoje nowe menu "Fuzja smaków". Akcja pod hasłem "Orient Express" oprócz samych restauracji obejmuje internet.

Kampania restauracji Sphinx reklamuje orientalne dania "Fuzja smaków" wprowadzone do ich menu w listopadzie ubiegłego roku. Przekaz pod hasłem "Orient Express" informuje o promocji, w ramach której każdy klient tej sieci, który zamówi średni lub duży napój, będzie mógł kupić trzydaniowy zestaw za 19,90 zł, włączając do niego po jednym wybranym daniu z menu "Zupy", "Fuzja smaków" i "Desery". Taka oferta obowiązuje od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00-16:00.

Akcja reklamowa jest prowadzona w samych restauracjach Sphinx (bannery, plakaty i wkładki na stojaki na stół), internecie (www.onet.pl, www.o2.pl, www.nasza-klasa.pl, www.promocje.sphinx.pl) oraz w ramach działań public relations. Za koncepcję i realizację kampanii - zaplanowanej do 18 marca - odpowiada dział sprzedaży i marketingu Sfinks Polska, a za działania PR - Practum Consulting.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Orient Express" w kampanii Sphinx

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl