Oriflame poszerza współpracę z Artegence o kompleksową obsługę social media

Agencja Artegence, która dotychczas była odpowiedzialna za działania kreatywno-digitalowe przy projekcie Oriflame „Piękna Tak Jak Chcę”, wygrała przetarg na obsługę kanałów social media firmy oraz działania SEO i SEM na rynku polskim.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Oriflame poszerza współpracę z Artegence o kompleksową obsługę social media

Dotychczasowy zakres współpracy dotyczył m.in. wsparcia kreatywnego wokół głównej kampanii Oriflame w 2018 roku. Artegence jest odpowiedzialna za koncept i kreację kanału YouTube „Piękna tak jak chcę” – miejsca, w którym pięciu znanych ekspertów z sektora beauty prezentuje, jak dbać o kobiece piękno:Działania te będą kontynuowane w tym roku – w nowym, odświeżonym wydaniu. Komunikacja w dużej mierze zostanie oparta na współpracy z influencerkami tj. Sylwią Sajchta czy Zmalowana.

Agencja Artegence będzie odpowiadać teraz także za kompleksową obsługę social media dla Oriflame Poland, która obejmuje takie kanały jak Facebook, Instagram i YouTube. Zakres prac zawiera także działania reklamowe dot. wszystkich wspomnianych kanałów oraz działania SEO i SEM dla marki.

- W 2019 roku postanowiliśmy przenieść działania Oriflame w social mediach na nowy, jeszcze wyższy poziom! W drodze przetargu wybraliśmy do współpracy przy tym wyzwaniu agencję Artegence, która zaproponowała najlepsze rozwiązania digitalowe, zarówno od strony kreatywnej, jak i performance. Ponadto dotychczasowa współpraca pokazała, że agencja doskonale rozumie naszą firmę i świat beauty - komentuje Zuzanna Bogusławska, online & social media manager Oriflame Polska.

Firmy nie podają szczegółów przetargu ani terminu, na jaki została zawarta umowa.

Ponadto Artegence była także odpowiedzialna za stworzenie i launch platformy rekrutacyjnej, mającej na celu pozyskiwanie nowych konsultantek Oriflame.

Pilotażowo działania zostały wdrożone w Rumunii, a docelowo mają funkcjonować na kilku europejskich rynkach. Kampania składa się z pięciu odsłon, podzielonych pod kątem stylu życia i zainteresowań potencjalnych konsultantek. Artegence odpowiada za adaptację konceptu komunikacyjnego oraz platformę rekrutacyjną.

Współpraca z influencerkami – tj. Sylwia Sajchta i Zmalowana – została nawiązana poprzez LifeTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje