SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orlen reklamuje się jako sponsor reprezentacji Polski na igrzyska olimpijskie (wideo)

Ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa PKN Orlen promująca firmę jako sponsora polskiej reprezentacji na igrzyska olimpijskie i paraolimpijskie. Koncern kontynuuje też komunikację marketingową związaną z Formułą 1.

Article

W nowej kampanii Orlenu występują najbardziej rozpoznawalni polscy lekkoatleci: Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic, Piotr Małachowski, a także paraolimpijczycy Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec. Spot pokazuje codzienne zmagania sportowców - ich walkę z samym sobą, treningi i wyrzeczenia.

Akcja obejmuje też promocję, w której w sklepach na stacjach Orlenu dostępne są zestawy gastronomiczne w cenie 14,90 zł (dowolny burger lub zapiekanka + frytki + napój gazowany Verva oraz mega hot-dog + słodka przekąska + duży napój).

- Naszym priorytetem jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewnianie im najwyższej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. To procentuje. Segment detaliczny to silny filar naszej działalności, w którym w ubiegłym roku osiągnęliśmy rekordowy wynik 3,3 mld zł EBITDA LIFO. Intensywnie rozwijamy ten obszar i budujemy międzynarodową rozpoznawalność marki ORLEN, a prowadzone przez nas kampanie marketingowe są skutecznym wsparciem dla tych działań - komentuje Adam Burak, członek zarządu Orlenu ds. komunikacji i marketingu.

PKN Orlen od wielu lat jest sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego, w styczniu br. podpisano nową umowę na kolejne cztery lata.

 

Kampania potrwa do końca sierpnia. Działania reklamowa obejmują telewizję, internet, prasę, radio, outdoor i kanały własne Orlenu (m.in. nośniki na stacjach paliwowych). Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Sigma BiS należąca do Orlenu i PZU.

Z kolei zaplanowana od 2 lipca do 15 sierpnia potrwa promocja aplikacji Orlen Vitay w ramach kampanii „Mistrzowskie kupony”. Przy realizacji jednego z dwóch kuponów obejmujących zakup: paliwa oraz produktów pozapaliwowych za kwotę ponad 5 zł lub zakup produktów Stop Cafe powyżej 14 zł poprzez aplikację Orlen Vitay, klient otrzyma gratis specjalnie wydany „Magazyn Olimpijski Orły Tokio”.

Na rynkach zagranicznych Orlen prowadzi natomiast kampanię pod hasłem „Inny kraj ta sama stacja”, której bohaterami są kierowcy sponsorowanego przez firmę zespołu Formuły 1 Alfa Romeo Racing: Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi.

Akcja, zaplanowana na lipiec i sierpień, jest realizowana w Niemczech, Czechach, na Litwie i Słowacji, obejmuje głównie nośniki oudoorowe przy granicach kraju oraz lokalne stacje radiowe. W Polsce podobna kampania zaczęła się jesienią ub.r.

W ub.r. wydatki marketingowe PKN Orlen zmalały o 9,2 proc. do 307,49 mln zł, a nakłady na public relations i komunikację zwiększyły się o 13,3 proc. do 21,43 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orlen reklamuje się jako sponsor reprezentacji Polski na igrzyska olimpijskie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl