SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ostro w dół 'CKM', zyskuje 'Forbes'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w czerwcu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).

Ostro w dół 'CKM', zyskuje 'Forbes'

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w czerwcu br. wyniosła 69 959 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health" (Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 60 160 egz. (spadek o 12 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się "Playboy" (Marquard Media Polska), którego sprzedaż w porównaniu do czerwca 2008 r. spadła o 19 proc. i wyniosła 50 417 egz.

czerwiec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

CKM 69 959 82 357
Men's Health 60 160 68 288
Logo 59 610 69 805
Playboy 50 417 62 503


2009


czerwiec

maj

ZKDP

Sprzedaż ogółem

CKM 69 959 79 479
Men's Health 60 160 60 582
Logo 59 610 56 986
Playboy 50 417 53 004

W czerwcu br. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 44 044 egz., zyskując 33 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2008 roku.

czerwiec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Forbes 44 044 33 481
Businessman.pl 20 116 -


2009


czerwiec

maj

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Forbes 44 044 41 248
Businessman.pl 20 116 20 685


Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ostro w dół 'CKM', zyskuje 'Forbes'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl