SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ostro w dół 'CKM', zyskuje 'Forbes'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wczerwcu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w czerwcu br. wyniosła69 959 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health"(Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 60 160 egz.(spadek o 12 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się"Playboy" (Marquard Media Polska), któregosprzedaż w porównaniu do czerwca 2008 r. spadła o 19 proc. iwyniosła 50 417 egz.

czerwiec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

CKM69 95982 357
Men's Health60 16068 288
Logo59 61069 805
Playboy50 41762 503


2009


czerwiec

maj

ZKDP

Sprzedaż ogółem

CKM69 95979 479
Men's Health60 16060 582
Logo59 61056 986
Playboy50 41753 004

W czerwcu br. będący liderem sprzedaży wśródmiesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się wnakładzie wynoszącym 44 044 egz., zyskując 33 proc. w stosunku doanalogicznego miesiąca 2008 roku.

czerwiec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Forbes44 04433 481
Businessman.pl20 116-


2009


czerwiec

maj

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Forbes44 04441 248
Businessman.pl20 11620 685


Dołącz do dyskusji: Ostro w dół 'CKM', zyskuje 'Forbes'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl