SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ostro w dół Joy, zyskuje Pani

ZKDP: w styczniu 2008 r. spadek sprzedaży zanotowała większośćluksusowych miesięczników dla kobiet. Który tytuł straciłnajwięcej? Szczegółowe dane w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.

Ostro w dół Joy, zyskuje Pani

Liderem pism luksusowych był miesięcznik "Twój Styl" (Bauer),który sprzedał się w nakładzie 243 496 egz. (spadek 0,2 proc. wstosunku do analogicznego okresu 2007) - wynika z najnowszychdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą 191 303 egz. - uplasował się"Joy" (Hearst Marquard Publishing). W analogicznym okresie 2007 r.sprzedaż tego miesięcznika była wyższa o 15 proc. (225 736egz.).

Na podium uplasował się także shoppingowy "Cosmopolitan" (HearstMarquard Publishing) - sprzedaż wyniosła 177 495 egz. (175 982 egz.- styczeń 2007).

styczeń

20082007
ZKDPSprzedażogółem
Twój Styl243496243999
Joy191303225736
Cosmopolitan177495175982
Avanti138459131017
Pani126400107527
Glamour99853136567
Zwierciadło7665683899
Elle6270198972
Uroda5520049826
Sukces3070744365
Shape2691729372


Porównując dane "miesiąc do miesiąca" duży spadek sprzedażyodnotowały miesięczniki "Avanti", "Pani" i "Glamour".

2008/2007

styczeńgrudzień
ZKDPSprzedażogółem
Twój Styl243496252684
Joy191303184207
Cosmopolitan177495145338
Avanti138459168795
Pani126400140433
Glamour99853149635
Zwierciadło7665662486
Elle6270161984
Uroda5520066496
Sukces3070724805
Shape2691725112
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ostro w dół Joy, zyskuje Pani

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl