SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Otwiera zmysły” – strategia promocji Kazimierza Dolnego

Władze Kazimierza Dolnego zaprezentowały plany promocji tego miasta, opartej na haśle „Kazimierz Dolny otwiera zmysły”. Strategię przygotowała Kancelaria Doradcza Synergia.

„Otwiera zmysły” – strategia promocji Kazimierza Dolnego

Strategia promocyjna Kazimierza Dolnego opiera się na jednej z zalet tego miasta: unikalnym sposobie oddziaływania na zmysły odbiorców, który umożliwia pełniejsze zrozumienie i doznanie silniejszych wrażeń podczas pobytu w nim. Wizerunek miasta ma podkreślać, że gwarantuje ono obcowanie z kulturą i sztuką oraz daje możliwość rozwijania ukrytych pasji i poznawania nieznanych obszarów. W związku z tym hasło ogólne strategii sformułowano jako „Kazimierz Dolny otwiera zmysły”.

Wszystkie te wytyczne na zlecenie Urzędu Miasta Kazimierz Dolny przygotowała firma konsultingowa Kancelaria Doradcza Synergia. Prace nad strategią wizerunku i promocji miasta podzielono na trzy etapy: analityczny, strategiczny i wdrożeniowy. W ramach pierwszego przeprowadzono badania wizerunkowe miasta, przeanalizowano jego potencjał turystyczny oraz określono pozycję konkurencyjną na tle wybranych miast. W drugiej fazie prac określono kluczowe założenia strategiczne marki poparte wizualizacją głównego konceptu strategicznego. Na tym etapie przedstawiono również propozycje inicjatyw produktowo-promocyjnych, które zostały szczegółowo opisane w ostatniej fazie projektu – wdrożeniowej. Ponadto w planie promocji marki wyznaczono cele marketingowe i promocyjne, opis koncepcji kreatywnej oraz głównego projektu promocyjnego, jak również zalecenia w zakresie komunikacji marketingowej.

W następnym etapie Kancelaria Doradcza Synergia przygotuje dla Kazimierza Dolnego system identyfikacji wizualnej, w tym logotyp. Planowane jest też opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla lokalnego biznesu, przeprowadzenie kampanii promocyjnej miasta w prasie branżowej oraz przygotowanie spotu reklamowego, który wyświetlany będzie m.in. na infoscreenach w warszawskim metrze oraz w trakcie festiwalu Dwa Brzegi. Ponadto w połowie roku ruszy kampania promocyjna Kazimierza w internecie.

Natomiast od listopada ub.r. miasto wspólnie z Radiem ZET realizowany jest cykl 50 audycji tematycznych o Kazimierzu Dolnym, w których znane osobistości świata sztuki, kultury i nauki opowiadają o fenomenie tego miasta.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Otwiera zmysły” – strategia promocji Kazimierza Dolnego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl