SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Ozon" nie zniknie z rynku

Nowy plan biznesowy na lata 2006-2008 zakłada m.in.duże inwestycje w poprawę jakości tygodnika Ozon.

Wczoraj odbyło się Nadzwyczajne Zgromadzenie Wspólników Spółki Ozon Media sp. z o.o. – wydawcy tygodnika Ozon. Podczas spotkania prezes zarządu spółki - Leszek Kurnicki zaprezentował szczegóły nowego planu biznesowego na lata 2006-2008.

Plan zakłada m.in. duże inwestycje w poprawę jakości tygodnika Ozon. W najbliższym czasie zostanie przygotowany nowy projekt redakcyjny i graficzny. Profil pisma nie ulegnie jednak zmianie. Chadecka linia Ozonu będzie utrzymana, ale tygodnik w większym stopniu koncentrować się będzie na tematyce politycznej i gospodarczej. Pojawią się nowe działy. Struktura redakcji zostanie wzmocniona. Planowane jest zatrudnienie dziesięciu nowych dziennikarzy.

- Pojawią się także nowi komentatorzy - Grzegorz Górny, redaktor naczelny tygodnika Ozon już prowadzi stosowne rozmowy ze znaczącymi postaciami życia publicznego. Do Ozonu będą cyklicznie dołączane dodatki redakcyjne - informuje Tomasz Kępiński, szef PR tygodnika 'Ozon'.

Równolegle w związku ze strategią intensyfikacji aktywności promocyjnej i prosprzedażowej ma zostać wzmocniony pion wydawniczy spółki. Od tego tygodnia funkcjonowanie rozpoczęło biuro obsługi klienta, którego głównym zadaniem jest rozwój sprzedaży prenumeraty. Trwa rekrutacja do działu marketingu i reklamy. W połowie marca do firmy przychodzi nowy dyrektor wydawniczy, jednocześnie pracę rozpocznie ogólnopolski zespół przedstawicieli terenowych.

Udziałowcy spółki Ozon Media sp. z o.o. jednomyślnie zaakceptowali przedstawiony biznes plan. Kapitał zakładowy spółki podwyższono o kolejne 3.000.000 złotych (kapitał spółki wynosić teraz będzie łącznie 26.366.000 złotych), co w pełni ma zabezpieczyć realizację przyjętej strategii.

Jak wynika z danych ZKDP w listopadzie średnia sprzedaż tygodnika wyniosła 37 620 egzemplarzy. 

Dołącz do dyskusji: "Ozon" nie zniknie z rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl