P4: jakie przychody i liczba abonentów sieci Play

Przychody P4, operatora mobilnej sieci Play, wyniosły 2672 mln zł w 2011 r., co oznacza wzrost o 33%, podała spółka. Wynik EBITDA wyniósł 873,9 mln zł i był o 108% wyższy niż przed rokiem.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Na koniec 2011 roku z usług operatora korzystało 7 076 000 klientów, oznacza to ponad 37% wzrost w porównaniu z rokiem 2010. W tym 44% to klienci usług abonamentowych, a 56% usług przedpłaconych. Daje to PLAY aż 14% udziału w niezwykle konkurencyjnym polskim rynku usług telekomunikacyjnych" - czytamy w komunikacie.

Play podał, że jest liderem rynku mobilnego internetu w Polsce z ponad milionem klientów "Play Online". W stosunku do roku 2010 liczba użytkowników wzrosła o 42%. Odgrywa także coraz większą rolę, jako dostawca usług telekomunikacyjnych dla firm, baza 530 000 klientów biznesowych w 2011 roku stanowi wzrost o 79% w stosunku do roku poprzedniego.

"Spółka konsekwentnie i efektywnie inwestuje w rozwój infrastruktury. Sieć szybkiego mobilnego internetu HSPA+ (4G) jest dostępna dla 80% populacji naszego kraju. Od początku swojego funkcjonowania, od 2007 roku, oferuje sieć wysokiej jakości także dzięki współpracy z innymi operatorami, od listopada 2011 klienci Play mają możliwość korzystania z trzech różnych sieci – Play, Plus i Orange" - czytamy dalej.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?