SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pączek nowym brand hero WP Pilot

„Oglądaj na okrągło. TV online za darmo" to hasło nowej kampanii platformy WP Pilot (Wirtualna Polska Holding). Brand hero marki został różowy, animowany pączek. Akcję przygotowała agencja Spot & Dot.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki WP Pilot, wzmocnienie rozpoznawalności, a także podkreślenie jego cech: dostępu do kanałów telewizyjnych bez umowy i w sposób mobilny, gdziekolwiek się jest.

Centralną częścią działań promocyjnych pod hasłem „Oglądaj na okrągło! TV online za darmo” jest spot z udziałem nowego brand hero marki - różowego pączka.

Odbiorcy będą mogli spotkać go w autobusach i prasie, a także usłyszeć jego głos w radio. Kampania będzie też mocno obecna na przestrzeniach serwisów WP.

Spot reklamowy przygotowano w wersjach o długości 30, 15 i sześciu sekund.

Za koncepcję kreatywną i plan kampanii zewnętrznej odpowiada agencja Spot & Dot.

W ofercie WP Pilot są kanały ogólnotematyczne, filmowe, sportowe oraz te, skierowane do najmłodszych. Usługa jest dostępna poprzez stronę internetową, aplikacje w systemach Android i iOS, a także Chromecast i w telewizorach z usługą Android TV. Oferuje ponad 30 kanałów telewizyjnych za darmo. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w lipcu 2019 r. z WP Pilot korzystało ponad 2 mln realnych użytkowników.

W minionym półroczu Wirtualna Polska Holding osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 34,2 proc. do 335,51 mln zł i zysku EBITDA o 22,6 proc. do 89,59 mln zł oraz spadek zysku netto z 27,73 do 22,84 mln zł. Firma zdecydowaną większość działalności prowadzi w internecie, ale należy też do niej Telewizja WP, która w pierwszej połowie br. miała 9,63 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,08 mln zł straty EBITDA, wobec 6,92 mln zł wpływów i 4,46 mln zł straty rok wcześniej. Firma jest notowana na warszawskim rynku giełdowym od maja 2015 roku.

Firma jest notowana na warszawskim rynku giełdowym od maja 2015 roku. Głównymi akcjonariuszami są członkowie jej zarządu: prezes Jacek Świderski, Michał Brański i Krzysztof Sierota - każdy poprzez firmy zależne ma akcje stanowiące po 13,04 proc. kapitału i dające po 18,74 proc. głosów na walnym zgromadzeniu.

Dołącz do dyskusji: Pączek nowym brand hero WP Pilot

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kuba B
To nie pączek, tylko jakiś amerykańsku donat. W dodatku nie budzi sympatii i kojarzy się raczej negatywnie.
odpowiedź
User
hdue
Pączek faktycznie mało apetyczny, a ofertę kanałów bezpłatnych można byłoby powiekszyć, ponieważ w chwili obecnej jest ich niewiele.
odpowiedź
User
Akka
Od roku "pracują" nad apką do Samsung Smart Tv (tizen) i jakos nie mogą skończyć. Ja wysiadam. Konkutencja nie robi takich problemów.
odpowiedź