SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pampers, Samsung, Axe, Dove, WWF, Toyota - najmocniej aktywujące kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)

Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały nagrody w kategorii Promo & Activation w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są akcje promujące marki Samsung, Axe, Dove, Pampers i Toyota.

Article

Nieśmiertelni fani

Agencja: Ogilvy Brasil
Klient: Sport Club Recife
Produkt: klub Recife

Grand Prix oraz podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best Use of Guerilla Marketing in a Promotional Campaign i Corporate Image & Information

>>> Old Spice, "Prometeusz", IBM, Dove, Volkswagen, Hot Wheels - "złoty" branded content z Cannes Lions 2013 (wideo)

 

WWF - Wiec mrówek

Agencja: BBDO Germany
Klient: WWF
Produkt: ochrona lasów deszczowych

>>> Oreo, Toshiba, Nike, McDonald's, Adidas, Dove - "złote" e-kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)


Toyota Tundra - projekt Statek Kosmiczny

Agencja: Saatchi & Saatchi Los Angeles
Klient: Toyota
Produkt: Toyota Tundra

>>> Reklama bardziej społeczna, a mniej biznesowa (komentarze po Cannes Lions 2013)


 

Spraw, by politycy pracowali - Ura.ru

Agencja: Voskhody Yekaterinburg
Klient: serwis miejski Ura.ru
Produkt: Ura.ru

Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best Use of Guerilla Marketing in a Promotional Campaign oraz Publications & Media

>>> iPad mini, Dove, UNICEF, Duracell, Volkswagen - wszystkie "złote" reklamy prasowe z Cannes Lions 2013

 

Dumb ways to die

Agencja: McCann Melbourne
Klient: metro w Melbourne
Produkt: bezpieczeństwo w metrze

Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Best use of Social Media Marketing in a Promotional Campaign oraz Public Health & Safety, Public Awareness Messages

Kampania zdobyła 5 nagród Grand Prix, m.in. w kategorii Titanium and Integrated Lions (przeczytaj i obejrzyj więcej)

>>> IBM, TNT, Stihl, Vodafone, Toyota, Ray-ban - wszystkie "złote" reklamy outdoorowe z Cannes Lions 2013

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pampers, Samsung, Axe, Dove, WWF, Toyota - najmocniej aktywujące kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl