Panoramiczne myślenie w kampanii pf.pl

W radiu ruszyła kampania reklamowa internetowej Panoramy Firm. Akcję przygotowała kontrolująca ten serwis firma Eniro we współpracy z agencją Opus B.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie radiowa kampania reklamowa serwisu Panorama Firm opiera się na spotach przedstawiających dwa dość niekonwencjonalne sposoby na zdobycie klientów. Lepszym rozwiązaniem w obu przypadkach okazuje się jednak myślenie panoramiczne i zamieszczenie ogłoszenia na pf.pl. Kampania podkreśla jednocześnie, że serwis ten odwiedza miesięcznie ponad 6 mln użytkowników.

Akcja obejmuje spoty (w Radiu ZET i kilku rozgłośniach lokalnych) oraz sponsoring programu „Dzień Dobry Bardzo” w Radiu ZET. Kampanię – zaplanowaną do połowy grudnia – przygotował dział komunikacji firmy Eniro we współpracy z agencją reklamową Opus B.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero