SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Panoramiczne myślenie w kampanii pf.pl

W radiu ruszyła kampania reklamowa internetowej Panoramy Firm. Akcję przygotowała kontrolująca ten serwis firma Eniro we współpracy z agencją Opus B.

Panoramiczne myślenie w kampanii pf.pl

Rozpoczęta właśnie radiowa kampania reklamowa serwisu Panorama Firm opiera się na spotach przedstawiających dwa dość niekonwencjonalne sposoby na zdobycie klientów. Lepszym rozwiązaniem w obu przypadkach okazuje się jednak myślenie panoramiczne i zamieszczenie ogłoszenia na pf.pl. Kampania podkreśla jednocześnie, że serwis ten odwiedza miesięcznie ponad 6 mln użytkowników.



Akcja obejmuje spoty (w Radiu ZET i kilku rozgłośniach lokalnych) oraz sponsoring programu „Dzień Dobry Bardzo” w Radiu ZET.

Kampanię – zaplanowaną do połowy grudnia – przygotował dział komunikacji firmy Eniro we współpracy z agencją reklamową Opus B.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Panoramiczne myślenie w kampanii pf.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl