Google, IBM, „Vogue” i Nielsen wspierają Paradę Równości, „Gazeta Wyborcza” z codziennym newsletterem LGBT+

Z okazji Parady Równości, która w sobotę odbędzie się w Warszawie, „Gazeta Wyborcza” (Agora) przygotowuje specjalne wydania swojego newslettera dla społeczności LGBT+. Na samej demonstracji będzie natomiast rozdawać kody do swojej prenumeraty cyfrowej. Paradę wspierają też m.in. Google, Discovery, MTV Pride, Nielsen, IBM, Microsoft i „Vogue”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Standardowo newsletter LGBT+ jest publikowany przez portal „Gazety Wyborczej” co środę. Są w nim opisywane ważne dla mniejszości seksualnych kwestie dotyczące społeczeństwa, kultury, polityki i lifestylu.

Przy okazji Parady Równości newsletter ukazuje się codziennie od środy do niedzieli. „GW” zapowiedziała, że osoby, które teraz się na niego zapiszą, otrzymają kody uprawniające do darmowego korzystania z prenumeraty cyfrowej dziennika.

Takiego kody będą też rozdawane w czasie samej Parady Równości.

Z danych ZKDP wynika, że w kwietniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 85 974 egz., o 11 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast portal Wyborcza.pl w marcu br. zanotował 7,56 mln realnych użytkowników i 67,47 mln odsłon, wobec 6,15 mln użytkowników i 61,32 mln odsłon rok wcześniej (według badania Gemius/PBI). W portalu od ponad pięciu lat obowiązuje płatny system dostępu do treści, na koniec ub.r. korzystało z niego 170 tys. użytkowników, podczas gdy rok wcześniej było ich 133 tys.

Na paradzie MTV, Google i „Vogue”

Parada Równości odbędzie się w centrum Warszawy w najbliższą sobotę po południu. Jest organizowana przez Fundację Wolontariat Równości.

Podczas demonstracji będą obecni przedstawiciele wielu organizacji i firm. Jeśli chodzi o media i technologie, to według zapowiedzi organizatorów podczas parady będą Google i Universal jako sponsorzy osobnych pojazdów, a także MTV Pride, Nielsen, IBM, Microsoft i „Vogue”.

Organizatorzy w grafice wymienili też Discovery (które w Polsce w połowie ub.r. połączyło się z TVN), przy czym sama firma nie wspiera wydarzenia. - Spółka Discovery nie jest zaangażowana w Paradę Równości. W wydarzeniu biorą udział wyłącznie indywidualni pracownicy spółki - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Górska, szefowa działu public relations Grupy TVN Discovery Polska. - Zgodnie z Kodeksem Etyki Discovery mogą oni uczestniczyć w ruchach społecznych oraz wydarzeniach o charakterze politycznym, przy czym w takich sytuacjach reprezentują oni wyłącznie swoje osobiste poglądy - dodała.

grafika

Głównym postulatem Parady Równości jest Ochrona przed dyskryminacją i wykluczeniem obowiązkiem państwa.

Inne postulaty to m.in. prawa osób trans prawami człowieka („Żądamy wprowadzenia uregulowań prawnych ułatwiających proces medycznego i prawnego potwierdzenia płci osobom transpłciowym”), małżeństwo i związek partnerski jako prawo każdego obywatela („Żądamy wprowadzenia pełnej równości małżeńskiej z prawem do adopcji z wszystkimi wynikającymi z tego prawami i obowiązkami oraz ustawy regulującej związki niebędące małżeństwami, w tym szczególnie przepisów zapewniających zabezpieczenie wzajemnych zobowiązań”), rzetelna edukacja seksualna oraz otwarta Rzeczpospolita przyjaznym domem dla uchodźców i obcokrajowców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA