SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Paradoks” porażką TVP2, miał tylko 1,12 mln widzów

Kryminalny „Paradoks” oglądało w Dwójce 1,12 mln widzów. Serial przegrał walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami TVP2. - „Paradoks” miał znakomite recenzje, ale oglądalność była kiepska - przyznaje Wirtualnemedia.pl prezes TVP Juliusz Braun.

serial „Paradoks”

serial „Paradoks”

„Paradoks” nadawany był w czwartki o godz. 21.10 w okresie od 6 września do 8 grudnia br. Oglądało go średnio 1,12 mln widzów, a TVP2 zanotowała w tym czasie tylko 7,71 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 7,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 -wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Serial jednak tylko minimalnie obniżył wyniki swojego pasma emisji względem analogicznego okresu ub.r. Wówczas TVP2 oglądało bowiem 1,19 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 8,19 proc. oraz 7,44 proc. udziału.

Dwójka w czasie emisji „Paradoksu” zajęła dopiero czwarte miejsce w rynku zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Liderem w 4+ była TVP1 nadająca wówczas końcówkę „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, która osiągnęła dzięki temu 19,40 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat („Hotel 52”; 17,15 proc.), a trzecie - TVN („W11 - Wydział Śledczy”, „Kuchenne rewolucje”; 16,09 proc.).W grupie komercyjnej liderem był już jednak Polsat (18,26 proc.) przed TVN (17,07 proc.) i TVP1 (12,85 proc.).

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP1 2805974 19,40% 12,85%
Polsat 2479699 17,15% 18,26%
TVN 2327113 16,09% 17,07%
TVP2-Paradoks 1115619 7,71% 7,44%


Wpływy z reklam nadanych przy serialu wyniosły 6,5 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Każdy odcinek „Paradoksu” poświęcony był innej zagadce kryminalnej, ale przez cały sezon prowadzone było równolegle śledztwo dotyczące inspektora Komendy Głównej Policji Marka Kaszowskiego (w tej roli Bogusław Linda). W serialu grali też m.in. Anna Grycewicz oraz Cezary Łukaszewicz, a wyreżyserowali go Greg Zgliński i Borys Lankosz.

Juliusz Braun w rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla, że „Paradoks” to produkcja, która się nie starzeje i dzięki temu można przez ją wiele lat powtarzać w TVP. Być może powstanie jego drugi sezon, ale na razie nie zapadła taka decyzja.

>>> „Paradoks” (fotoreportaż)

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Paradoks” porażką TVP2, miał tylko 1,12 mln widzów

65 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nika
Przecież ten serial cieszył się ogromnym uznaniem widzów! Coś nie tak z tymi wypowiedziami... Czy widzowie TVP zasługują jedynie na "opery mydlane" i programy niewymagające myślenia???
8 8
odpowiedź
User
nika
A tak na marginesie... to data publikacji tego materiału na Waszej stronie to 10 grudnia, a ja komentarze zamieszczam 9 grudnia?? Niezłe...
8 8
odpowiedź
User
@nika
po prostu wyprzedziłaś naszą epokę! :D
8 8
odpowiedź
User
Antonio
Co to znaczy porazka?! Moze nie byl idealny ale wg jakich kryteriow mierzyc sukcesy i porazki TVP? Znaczy dobre jest tylko to co ma 5 milionow, a jak 1 mln to juz niedobre? Czyli kazdy trudniejszy film i teatr jest niedobry a Mam talent i Miss Polonia są dobre? Ktos oszalał???????
8 8
odpowiedź
User
Fee
Kolejny wielki sukces "obecnego kierownictwa".
8 8
odpowiedź