Partner of Promotion dla Niemiec

Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z nowym Klientem - Ambasadą Niemiec w ramach projektu "Rok Polsko-Niemiecki 2005/2006 w Polsce".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jednym z głównych zadań Agencji Partner of Promotion będzie tworzenie pozytywnego wizerunku Niemiec w Polsce.

- Cieszymy się, że trafiliśmy na uznanego i kompetentnego partnera jakim jest Partner of Promotion. Wspólnie sprawimy, że Rok Polsko-Niemiecki stanie się sukcesem - mówi Stefan Bredohl, Attache Prasowy Ambasady Niemiec w Warszawie.

Działania public relations prowadzone przez Partner of Promotion obejmują prowadzenie Biura Prasowego programu "Roku Polsko-Niemiecki 2005/2006". Jest to wspólny projekt Rządów Polski oraz Niemiec, który służyć ma polepszeniu stosunków polsko-niemieckich na wszystkich płaszczyznach. W ramach "Roku Polsko-Niemieckiego 2005/2006" na terenie całej Polski odbędzie się ponad 500 przedsięwzięć w dziedzinie kultury, nauki, gospodarki i polityki. Celem projektu "Rok Polsko-Niemiecki 2005/2006 jest ukazanie współdziałania obu krajów i narodów oraz unaocznienie, jak wiele powiązań istnieje między społecznością polską, a niemiecką.

- Rok Polsko-Niemiecki 2005/2006 jest istotnym wydarzeniem w procesie kształtowania się partnerstwa pomiędzy Polską, a Niemcami. Dla nas jest ważne, że poprzez współpracę z Ambasadą Niemiec Partner of Promotion będzie miała wpływ na zbliżenie obu narodów, w szczególności ich młodych przedstawicieli - dodaje Paweł Trochimiuk, Prezes Partner of Promotion.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?