SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Party” na czele dwutygodników people. Wzrosła sprzedaż „Vivy!”, ostro w dół „Gala”

W lipcu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Viva!”, a najwięcej straciła „Gala”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lipcu 2016 roku wyniosła 206 794 egz. W porównaniu do lipca 2015 roku była ona niższa o 18,80 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 14,35 proc. i średni wynik na poziomie 199 462 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 1,21 proc. do 178 065 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Oczko niżej uplasował się „Flesz” (również Edipresse Polska). Jego średni wynik zmalał o 21,89 proc. do 81 982 egz.

Stawkę zamyka „Gala” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 63 596 egz., która zanotowała spadek wynoszący 25,51 proc. - największy w zestawieniu.

ZKDP

lipiec

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Party Życie Gwiazd

282 996

206 861

206 794

334 555

254 744

254 677

-18,80%

Show

275 006

199 462

199 462

319 969

232 867

232 867

-14,35%

Viva

225 419

188 164

178 065

234 079

175 940

175 940

1,21%

Flesz Gwiazdy & Styl

123 070

97 642

81 982

170 203

105 441

104 957

-21,89%

Gala

124 452

63 866

63 596

147 920

85 645

85 375

-25,51%

W lipcu 2016 roku w porównaniu do czerwca 2016 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Viva!” - było to 104,94 proc. Z kolei jedyny spadek, wynoszący 55,31 proc., odnotowała „Gala”.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Party Życie Gwiazd

282 996

206 861

206 794

246 251

176 531

176 464

17,19%

Show

275 006

199 462

199 462

242 447

153 965

153 965

29,55%

Viva

225 419

188 164

178 065

135 058

97 173

86 888

104,94%

Flesz Gwiazdy & Styl

123 070

97 642

81 982

118 250

90 568

75 042

9,25%

Gala

124 452

63 866

63 596

234 772

142 651

142 306

-55,31%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people. Wzrosła sprzedaż „Vivy!”, ostro w dół „Gala”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa K.
"Klątwa wisi nad jej małżeństwem" plus sposoby na żylaki i fasolkę po bretońsku :D Przecież ten tytuł to nie ten segment co pozostałe, toż to klasyczne "yellow" dla pani z magla :D
8 8
odpowiedź