Party.pl przed Viva.pl i Wysokieobcasy.pl na czele serwisów pism kobiecych, w dół Womenshealth.pl i Cosmopolitan.pl

Wśród serwisów dla kobiet zdecydowanym liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest Party.pl. W skali roku duże wzrosty zanotowały Wysokieobcasy.pl i Glamour.pl, a sporo straciły Womenshealth.pl i Cosmopolitan.pl. Wśród witryn agregujących treści z różnych pism najpopularniejsze są Polki.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W lutym br. witrynę dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) odwiedziło 2,43 mln użytkowników (czyli 8,51 proc. wszystkich polskich internautów), wykonując tam 12,93 mln odsłon - pokazują wyniki badania Gemiusa/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Po nieco ponad milion odwiedzających zanotowały Viva.pl (Edipresse Polska) - 1,28 mln użytkowników i 4,47 mln odsłon, a także Wysokieobcasy.pl (Agora) - 1,04 mln użytkowników i 2,63 mln odsłon,

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-dwutygodnikow-people-2018-rok-party-liderem,7171111174826113a ##

Avanti24.pl (Agora) miało 869,1 tys. użytkowników i 2,51 mln odsłon, Gala.pl (Burda Interntional Polska) - 855 tys. użytkowników i 5,04 mln odsłon, a Elle.pl (też Burda Interntional Polska) - 674,9 tys. użytkowników i 7,09 mln odsłon.

W zestawieniu są jeszcze dwie witryny Burda Interntional Polska: Glamour.pl (552,2 tys. użytkowników i 2,95 mln odsłon) i Claudia.pl (288,2 tys. użytkowników i 1,34 mln odsłon), a także trzy serwisy pism Marquard Media Polska: Cosmopolitan.pl, Joy.pl i Harpersbazaar.pl, z których najpopularniejszy jest ten pierwszy - w zeszłym miesiącu miał 283,7 tys. użytkowników i 934,5 tys. odsłon).

W rankingu są też serwisy innych wydawców: Womenshealth.pl (Motor-Presse Polska), Zwierciadlo.pl (Wydawnictwo Zwierciadło) i Vogue.pl (Visteria).

grafika

W skali roku Party.pl zanotowało spadek o 1,13 pkt proc. zasięgu i 7,06 mln odsłon (to 11,7 i 35,3 proc. w dół), a Viva.pl przy wzroście zasięgu o 0,42 pkt proc. (czyli 10,3 proc.) straciła 1,1 mln odsłon (19,7 proc. w dół).

Wysokieobcasy.pl zyskały 1,28 pkt proc. zasięgu i 733,2 tys. odsłon (to odpowiednio 54 i 38,6 proc. w górę), Gala.pl - 0,59 pkt proc. zasięgu i 932,4 tys. odsłon (24,6 i 22,7 proc.), Elle.pl - 0,62 pkt proc. zasięgu i 105,2 tys. odsłon (30,1 i 1,5 proc.), a Glamour.pl - 0,4 pkt proc. zasięgu i 1,17 mln odsłon (26,1 i 56,9 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-miesieczniki-luksusowe-i-shoppingowe-2018-rok,7171109479413377a ##

Avanti24.pl zanotowało wzrost o 0,14 pkt proc. zasięgu (4,8 proc.) i spadek o 1,69 mln odsłon (40,2 proc.), a Claudia.pl - wzrost o 0,28 pkt proc. zasięgu (38,4 proc.) i 238,1 tys. odsłon (15,1 proc.).

Natomiast Cosmopolitan.pl stracił 0,16 pkt proc. zasięgu i 1,45 mln odsłon (13,9 i 60,8 proc. w dół), Womenshealth.pl - 0,65 pkt proc. zasięgu i 1,46 mln odsłon (43 i 70,6 proc.), a Joy.pl - 0,08 pkt proc. zasięgu i 723,1 tys. odsłon (18,2 i 70,7 proc.). Podobne spadki zanotowały Zwierciadlo.pl i Vogue.pl.

grafika

Niektórzy wydawcy pism kobiecych mają też inne serwisy internetowe dla tej grupy docelowej. W wydawanym przez Grupę Interia serwisie Styl.pl publikowane są niektóre treści z publikowanych przez Wydawnictwo Bauer (które tak jak Interia należy do Grupy Bauer Media) magazynów „Twój Styl” i „Show”, a do Edipresse Polska należy Polki.pl (z treściami m.in. z „Przyjaciółki” i „Poradnika Domowego”).

W lutym br. Polki.pl zanotowały 7,87 mln użytkowników i 30,38 mln odsłon, a Styl.pl - 2,08 mln użytkowników i 10,23 mln odsłon. W skali roku oba osiągnęły duże wzrosty: pierwszy zyskał 9,77 pkt proc. zasięgu i 10,56 mln odsłon (to 54,9 i 53,3 proc. w górę), a drugi - 0,98 pkt proc. zasięgu i 1,96 mln odsłon (15,6 i 23,7 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-miesiecznikow-poradnikowych-2018-kobieta-i-zycie,7171108681893505a ##

Natomiast część magazynów kobiecych w ogóle nie jest obecna w internecie, m.in. „Kobieta i Życie”, „Dobre Rady”, „Olivia” i „Cała Ty” (wszystkie wydaje Bauer).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek