SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Party.pl przed Viva.pl i Wysokieobcasy.pl na czele serwisów pism kobiecych, w dół Womenshealth.pl i Cosmopolitan.pl

Wśród serwisów dla kobiet zdecydowanym liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest Party.pl. W skali roku duże wzrosty zanotowały Wysokieobcasy.pl i Glamour.pl, a sporo straciły Womenshealth.pl i Cosmopolitan.pl. Wśród witryn agregujących treści z różnych pism najpopularniejsze są Polki.pl.

W lutym br. witrynę dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) odwiedziło 2,43 mln użytkowników (czyli 8,51 proc. wszystkich polskich internautów), wykonując tam 12,93 mln odsłon - pokazują wyniki badania Gemiusa/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Po nieco ponad milion odwiedzających zanotowały Viva.pl (Edipresse Polska) - 1,28 mln użytkowników i 4,47 mln odsłon, a także Wysokieobcasy.pl (Agora) - 1,04 mln użytkowników i 2,63 mln odsłon,

Avanti24.pl (Agora) miało 869,1 tys. użytkowników i 2,51 mln odsłon, Gala.pl (Burda Interntional Polska) - 855 tys. użytkowników i 5,04 mln odsłon, a Elle.pl (też Burda Interntional Polska) - 674,9 tys. użytkowników i 7,09 mln odsłon.

W zestawieniu są jeszcze dwie witryny Burda Interntional Polska: Glamour.pl (552,2 tys. użytkowników i 2,95 mln odsłon) i Claudia.pl (288,2 tys. użytkowników i 1,34 mln odsłon), a także trzy serwisy pism Marquard Media Polska: Cosmopolitan.pl, Joy.pl i Harpersbazaar.pl, z których najpopularniejszy jest ten pierwszy - w zeszłym miesiącu miał 283,7 tys. użytkowników i 934,5 tys. odsłon).

W rankingu są też serwisy innych wydawców: Womenshealth.pl (Motor-Presse Polska), Zwierciadlo.pl (Wydawnictwo Zwierciadło) i Vogue.pl (Visteria).

W skali roku Party.pl zanotowało spadek o 1,13 pkt proc. zasięgu i 7,06 mln odsłon (to 11,7 i 35,3 proc. w dół), a Viva.pl przy wzroście zasięgu o 0,42 pkt proc. (czyli 10,3 proc.) straciła 1,1 mln odsłon (19,7 proc. w dół).

Wysokieobcasy.pl zyskały 1,28 pkt proc. zasięgu i 733,2 tys. odsłon (to odpowiednio 54 i 38,6 proc. w górę), Gala.pl - 0,59 pkt proc. zasięgu i 932,4 tys. odsłon (24,6 i 22,7 proc.), Elle.pl - 0,62 pkt proc. zasięgu i 105,2 tys. odsłon (30,1 i 1,5 proc.), a Glamour.pl - 0,4 pkt proc. zasięgu i 1,17 mln odsłon (26,1 i 56,9 proc.).

Avanti24.pl zanotowało wzrost o 0,14 pkt proc. zasięgu (4,8 proc.) i spadek o 1,69 mln odsłon (40,2 proc.), a Claudia.pl - wzrost o 0,28 pkt proc. zasięgu (38,4 proc.) i 238,1 tys. odsłon (15,1 proc.).

Natomiast Cosmopolitan.pl stracił 0,16 pkt proc. zasięgu i 1,45 mln odsłon (13,9 i 60,8 proc. w dół), Womenshealth.pl - 0,65 pkt proc. zasięgu i 1,46 mln odsłon (43 i 70,6 proc.), a Joy.pl - 0,08 pkt proc. zasięgu i 723,1 tys. odsłon (18,2 i 70,7 proc.). Podobne spadki zanotowały Zwierciadlo.pl i Vogue.pl.

Niektórzy wydawcy pism kobiecych mają też inne serwisy internetowe dla tej grupy docelowej. W wydawanym przez Grupę Interia serwisie Styl.pl publikowane są niektóre treści z publikowanych przez Wydawnictwo Bauer (które tak jak Interia należy do Grupy Bauer Media) magazynów „Twój Styl” i „Show”, a do Edipresse Polska należy Polki.pl (z treściami m.in. z „Przyjaciółki” i „Poradnika Domowego”).

W lutym br. Polki.pl zanotowały 7,87 mln użytkowników i 30,38 mln odsłon, a Styl.pl - 2,08 mln użytkowników i 10,23 mln odsłon. W skali roku oba osiągnęły duże wzrosty: pierwszy zyskał 9,77 pkt proc. zasięgu i 10,56 mln odsłon (to 54,9 i 53,3 proc. w górę), a drugi - 0,98 pkt proc. zasięgu i 1,96 mln odsłon (15,6 i 23,7 proc.).

Natomiast część magazynów kobiecych w ogóle nie jest obecna w internecie, m.in. „Kobieta i Życie”, „Dobre Rady”, „Olivia” i „Cała Ty” (wszystkie wydaje Bauer).

Dołącz do dyskusji: Party.pl przed Viva.pl i Wysokieobcasy.pl na czele serwisów pism kobiecych, w dół Womenshealth.pl i Cosmopolitan.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl