SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Patrizia Aryton z drugą odsłoną projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”

Polska marka modowa Patrizia Aryton rusza z drugą odsłoną kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”. Ambicje oraz zaangażowanie w sprawy społeczne były kluczem przy wyborze nowych ambasadorek do projektu.

Article

Spośród kilkudziesięciu zgłoszeń do drugiej edycji „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” wyłoniono 10 sylwetek pań, których historie będą przybliżane przez markę swoim klientkom w nadchodzących miesiącach. W materiałach i drugiej kampanii na 2021 rok marka opowiada nie tylko o sile kobiet, ale też o spełnionych marzeniach, miłości, potrzebie akceptacji czy szeroko pojętej kobiecości.

Wizerunki będą sukcesywnie pokazywane na kanałach społecznościowych marki Patrizia Aryton oraz pojawią się w salonach firmowych na terenie kraju.

Projekt polskiej marki Patrizia Aryton pt. „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” kolejny raz łączy kobiety, które dzielą się z Polkami swoimi doświadczeniami. Firma, która świadomie zrezygnowała z kampanii z udziałem modelek, stawia na autentyczne historie opowiedziane przez nietuzinkowe bohaterki.

- Ten projekt to wymiana doświadczeń, wzajemna nauka oraz ogromny szacunek. Przy każdym spotkaniu z bohaterkami doceniam ich szczerość i zaangażowanie. Ich pełne emocji historie są dla mnie niezwykle ważne i cieszę się, że dzięki marce możemy je przekazać szerszej publiczności. Poprzez wywiady, rozmowy chcemy przekazać wartości, z którymi się identyfikujemy i wspieramy całym sercem - mówi Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna Patrizia Aryton.

Autentyczne bohaterki promują markę Patrizia Aryton

Do wiosennej odsłony kampanii "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" nieprzypadkowo zostały wybrane stylizacje oparte na dwóch kolorach.

Zestawy ubrań w naturalnej kolorystyce przypominające włoskie cappuccino z kofeiną, która tak samo jak każda historia bohaterek pobudza do działania i poprawia nastrój. Odcienie brązu w połączeniu z bielą podkreślają szlachetny charakter pozujących pań.

Ten pierwszy opisywany jest jako kolor osób porządnych, niewyrachowanych i solidnych, co idealnie odzwierciedla życiorysy bohaterek akcji. Delikatna biel w symbolice uznawana jest za nowy początek, ale to także świadectwo transparentnych działań na rzecz społeczeństwa, którymi mogą pochwalić się wybrane panie.

Mając na uwadze rozpoczęte przez dyrektor kreatywną Patrycję Cierocką-Szumichorę zmiany w firmie, nowa kolekcja na sezon wiosna-lato 2021 marki Patrizia Aryton powstawała w duchu świadomego budowania garderoby. Tak samo jak w przypadku sezonu jesienno-zimowego wszystkie tkaniny były skrupulatnie weryfikowane, nie tylko pod względem autentyczności certyfikatów, ale też procesów pozyskiwania oraz całej produkcji.
foto

W kolekcji nie brakuje klasycznych garniturów w letnich odsłonach i kolorach, sukienek w oryginalne printy czy funkcjonalnych kombinezonów, które zbierają coraz większe grono wielbicielek. Uzupełnieniem stylowych propozycji są wygodne dresy w eleganckiej odsłonie, które w ostatnim okresie stały się alternatywą dla sztywnych uniformów. W połączeniu z jedwabną koszulą lub bluzką z lnianą marynarką stanowią nowoczesną interpretację dla dresscodu biznesowego.

Kolekcja wiosna-lato 2021 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepach online oraz salonach marki w całej Polsce.

Dołącz do dyskusji: Patrizia Aryton z drugą odsłoną projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
Kim są więc te autentyczne bohaterki?
3 0
odpowiedź
User
Anka
Kim są więc te autentyczne bohaterki?
musisz zajrzeć na stronę marki :)
0 0
odpowiedź