SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Patrycja Kotecka o kampanii Link4 z Kasią Moś: budujemy markę z utalentowaną piosenkarką (wideo)

Od stycznia br. Link4 prowadzi kampanię reklamową, w której wokalistka Kasia Moś i zespół The Chance śpiewająco promują ubezpieczenie AC. - Poszukiwaliśmy kogoś, kto świetnie zinterpretuje tekst piosenki w reklamie, a przy tym ma dobrą prezencję. Cieszymy się, że możemy budować markę naszej firmy z tak utalentowaną osobą - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w Link4.

Patrycja Kotecka, fot. Link4 Article

Po raz pierwszy spot z utworem muzycznym firma Link4 wypuściła 3 lata temu - w marcu 2014 roku w reklamie wystąpili uczestnicy popularnych muzycznych talent-show m.in. Kasia Moś, Mateusz Krautwurst, Antek Smykiewicz, Marcin Czyżewski oraz zespoły The Chance i Sound'n'Grace, znani z programów „The Voice of Poland”, „Must be the music” i „X-Factor”. Wówczas w spocie wykorzystano piosenkę „Get Down on It” zespołu Kool and The Gang.

W kolejnych odsłonach kampanii firma Link4 kontynuuje przyjętą formę muzyczną i wykorzystuje znane na całym świecie przeboje, takie jak „Yes Sir, I Can Boogie” Baccary, „I Need a Hero” Bonnie Tyler, „Felicita” Al Bano & Romina Power czy „Hot Stuff” Donny Summer. W działaniach promocyjnych na stałe pojawiają się Kasia Moś i The Chance.

W styczniu wystartowała kolejna odsłona kampanii Link4 z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance. Jak przyjmują ją klienci?

Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w Link4: Rewelacyjnie, w styczniu odnotowaliśmy rekordową ilość telefonów do naszego call center, dodatkowo mamy świetną konwersję na polisy. Coraz więcej klientów pyta o ubezpieczenie Link4 w multiagencjach. Jeżeli ten trend sprzedażowy, który obserwujemy, utrzyma się to Link4 zamknie rok z najwyższym w historii firmy przypisem w wysokości miliarda złotych.

Od kilku lat Link4 promują te same wokalistki. Czy badaliście efektywność spotów przed pierwszą emisją?

Po wyemitowaniu respondentom bloku reklamowego przeprowadzaliśmy wywiady, w którym umieściliśmy rożne reklamy, w tym te należące do naszej konkurencji. Wyniki były bardzo optymistyczne. Podobała się kreacja reklamowa, podkład muzyczny, no i oczywiście Kasia Moś.

Dlaczego wybór do kampanii padł na tę artystkę?

Do spotu Link4 poszukiwaliśmy kogoś, kto dysponuje znakomitym wokalem, świetnie zinterpretuje tekst piosenki w reklamie, a przy tym ma dobrą prezencję. Kasia Moś z niskim charakterystycznym głosem to połączenie ekspresji Janis Joplin z kobiecością Brigitte Bardot. Cieszymy się, że możemy budować markę naszej firmy z tak utalentowaną, a przy tym bardzo skromną osobą.

Teraz Kasia Moś będzie reprezentować Polskę na Eurowizji.

Dziś skupiamy się na kibicowaniu Kasi jako artystce, która powszechnie kojarzy się z naszą firmą. Czujemy z nią wielką wieź, bo w Link4 wierzyliśmy w Kasię od samego początku. Pamiętam, jak parę miesięcy temu musiałam namawiać dyrektora muzycznego jednej z największych komercyjnych stacji radiowych w Polsce, by zaprosił ją do studia na koncert. Cieszymy się więc jej sukcesem i będziemy ją wspierać. Myślę tu także o klientach, którzy korzystają z naszych polis i są dumni, że ich ubezpieczalnia jest reklamowana przez Kasię Moś. Jej eurowizyjny utwór łączy w sobie wrażliwość i siłę. To nietypowa kombinacja, ale bardzo obiecująca.

Jak wygląda współpraca z wokalistką przy realizacji reklam Link4?

Kasia jest typową Ślązaczką - niezwykle otwartą i bezpośrednią, punktualną, pracowitą i życzliwą dla ludzi. W studiu nagrań i na planie reklam spędziliśmy razem wiele godzin. Zdarza się, że nagrania trwają cały dzień, ale Kasia nigdy nie narzeka i nie daje odczuć komukolwiek, że należy ją traktować po gwiazdorsku. Reżyserzy i wszyscy pracownicy ekipy pozostają pod jej wielkim urokiem.

Patrycja Kotecka - od marca 2016 roku dyrektor marketingu w Link4. Poprzednio przez pięć lat pracowała w agencji reklamowej Apella. Ponadto współpracowała z Radiem Solidarność. W latach 2007-2009 Kotecka pracowała w Telewizji Polskiej jako zastępca dyrektora Agencji Informacji TVP, a przedtem przez rok jako dziennikarka i wydawca programów publicystycznych. Wcześniej była dziennikarką śledczą w „Super Expressie” i „Życiu Warszawy”, prowadziła też program „Detektor” w TV4.

styczeń 2017 r.

grudzień 2016 r.

luty 2016 r.

sierpień 2015 r.

styczeń 2015 r.

marzec 2014 r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Patrycja Kotecka o kampanii Link4 z Kasią Moś: budujemy markę z utalentowaną piosenkarką (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
to nie znajomości
Utalentowana dyrektor buduje markę z utalentowaną piosenkarką.
16 20
odpowiedź
User
swojak
była dziennikarka śledcza w superaku i życiu warszawy........a to dziś już 1 kwietnia i prima aprilis?!
21 9
odpowiedź
User
szwagier cioteczny
Podobna do mojej ciotecznej bratowej!
11 9
odpowiedź
User
Merytorycznie i na temat
Pati Koti przemówiła językiem marketingowym, nabycie go trwało pół roku i pochłonęło zapewne sporo pieniędzy...
22 9
odpowiedź
User
Karol
Pani Kotecka jest dowodem na to, że każda ambitna i pracowita osoba może zrobić karierę w Polsce... no dobra, żartowałem.
29 8
odpowiedź