Patrycja Orłowska awansuje w RASP

Patrycja Orłowska, dotychczasowa head of social media & video projects w Ringier Axel Springer Polska, od 1 stycznia 2024 r. awansuje na nowo utworzone stanowisko head of audience development - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Patrycja Orłowska awansuje w RASP
Patrycja Orłowska

Orłowska stanie na czele nowego zespołu audience development team. Tym samym do jej zespołu dołączają social media Faktu, zespół SEO editorial oraz wydawcy Onet Watch i zespół odpowiadający za transmisje video.

W nowej roli Patrycja Orłowska będzie odpowiadać za strategię i wzrost ruchu ze wszystkich platform zewnętrznych, dystrybucję treści wideo na platformach wewnętrznych (Onet Watch) oraz zwiększenie produkcji social video. Orłowska raportuje do Marty Pawłowskiej, digital publishing directora RASP.

Ten rok bardzo dobitnie pokazał, że ruch z platform zewnętrznych staje się jeszcze mniej stabilny. Podobnie sposoby jego monetyzacji. Potrzebujemy zespołu, który potrafi bardzo elastycznie dystrybuować nasze treści do wszystkich platform, a to wymaga dynamicznej strategii, kreatywności i świetnego rozumienia redakcji. Nie wyobrażam sobie lepszej osoby niż Patrycja do kierowania takim zespołem – mówi Marta Pawłowska, digital publishing director RASP.

Patrycja Orłowska od siedmiu lat w RASP

Patrycja Orłowska do Ringier Axel Springer Polska dołączyła w 2016 roku jako menedżerka social mediów w redakcji Newsweek.pl. Później awansowała kolejno na stanowisko kierowniczki social mediów w Grupie i head of social media & video projects. Wcześniej pracowała m.in. w wydawnictwach Agora i Valkea.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana