Patryk Stanik kierownikiem ds. komunikacji i projektów specjalnych „Tygodnika Powszechnego”

Dotychczasowy specjalista ds. promocji „Tygodnika Powszechnego”, Patryk Stanik, został kierownikiem ds. komunikacji w dziale marketingu i projektów specjalnych pisma. Zajmie się koordynacją działań fundraisingowych, e-marketingowych i festiwali w internecie. Raportuje do wiceprezes Mai Kuczmińskiej.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Patryk Stanik kierownikiem ds. komunikacji i projektów specjalnych „Tygodnika Powszechnego”
Patryk Stanik / Fot. Grażyna Makara

- Rośnie nasza obecność w cyfrowych wersjach, rośnie także liczba internetowych kanałów komunikacji z czytelniczkami. W roku pandemicznym dwa festiwale organizowane przez Fundację Tygodnika Powszechnego w całości odbyły się w internecie, m. in. na facebookowym profilu. Wszystko to wymaga większego zaangażowania na rzecz obecności w sieci - mówi Patryk Stanik.

Stanik zaczął pracę w „Tygodniku Powszechnym” w 2007 roku. Na początku opiekował się redakcją pisma w wirtualnym Krakowie (projekt Second Life), w następnych latach był m. in. odpowiedzialny za obecność „Tygodnika” w mediach społecznościowych (profil pisma na Facebooku obserwuje teraz ponad 121 tysięcy osób, na Twitterze - blisko 53 tysiące, na Instagramie 22, 5 tysiąca), za newsletter pisma (20 tysięcy odbiorców) oraz za e-marketing. W Fundacji Tygodnika Powszechnego przez 5 lat koordynował ogólnopolską akcję społeczną „Lekcje czytania”, w ramach której pisarze i krytycy odwiedzili kilkaset miejscowości, by z licealistami rozmawiać o literaturze spoza kanonu lektur.

Patryk Stanik zajmował się również fundraisingiem społecznościowym dla wyprodukowanego przez Fundację Tygodnika Powszechnego filmu Aleksandry Potoczek „xABo. Ksiądz Boniecki". Był także pomysłodawcą i koordynatorem akcji pisma #przemocwpracy, w ramach której zbierano głosy ofiar przemocy w wielu grupach zawodowych.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"