Patryk Wójcik dyrektorem sprzedaży w Arskom Group

Patryk Wójcik objął nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży w agencji marketingu sportowego Arskom Group. Przez ostatni rok pracował w firmie doradczo-szkoleniowej SmartContactPeople.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Patryk Wójcik dyrektorem sprzedaży w Arskom Group
Patryk Wójcik

Na stanowisku dyrektora sprzedaży Wójcik odpowiada za rozwój nowych projektów i rozbudowę działu sprzedaży Arskom Group.

- Agencja od kilku lat notuje nieustanny wzrost, współpracując z uznanymi markami i sportowcami, m. in. z Grzegorzem Krychowiakiem i Jerzym Dudkiem, a lada dzień poinformujemy o dołączeniu do tego grona kolejnych wielkich nazwisk ze świata sportu. Rozwój agencji i moje pojawienie się w niej to również element poszerzenia portfolio usług i produktów, które agencja proponuje w zakresie marketingu 360 i budowy wizerunku osobistego. Chcemy mocniej zaistnieć nie tylko w sporcie, ale również w biznesie i nowoczesnych technologiach - zapowiada Patryk Wójcik.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rafal-romaniuk-z-grupy-onet-rasp-do-arskom-group-bedzie-zarzadzal-fourfourtwo-i-stuffem ##

Patryk Wójcik wcześniej zarządzał działami sprzedaży w firmach z branży ubezpieczeniowej, mediowej i szkoleniowej. Przez cztery lata związany był z Commercial Union. Pracował też w wydawnictwach Parkiet Media, Media Tak, Presspublica i Think Tank. W „Gazecie Giełdy Parkiet” współpracował z domami mediowymi.

Jako partner zarządzający w Milewski&Partnerzy przez trzy lata odpowiadał za dział sprzedaży i obsługi klienta. Przez ostatni rok był związany z firmą doradczo-szkoleniową SmartContactPeople.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"