SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Kowal jako data & programmatic solutions director w Grupie Netsprint

Paweł Kowal awansował w Grupie Netsprint na stanowisko data & programmatic solutions directora. W firmie pracuje od br., wcześniej był związany z Mindshare Polska.

Paweł KowalArticle

- Paweł Kowal to pasjonat efektywnościowego podejścia do reklamy opartej na danych. Przez cały okres pracy w Netsprincie dał się poznać jako odpowiedzialny manager z unikalną wiedzą z zakresu data i programmatic. Do tej pory w Grupie Netsprint był odpowiedzialny za platformy private DMP oraz strategiczny rozwój w kierunku reklamodawców i agencji. Objęcie przez Pawła pionu odpowiedzialnego za rozwiązania z zakresu data & programmatic jest zatem naturalną konsekwencją jego ogromnego zaangażowania w development tych obszarów - opisuje Artur Banach, CEO Grupy Netsprint.

Wcześniej Paweł Kowal pracował w domu mediowym Mindshare Polska, gdzie odpowiadał za strategię i koordynację działań z zakresu performance i programmatic.

Ukończył studia z zakresu mediów i komunikacji społecznej na Wydziale Socjologii Collegium Civitas.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Paweł Kowal jako data & programmatic solutions director w Grupie Netsprint

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl