SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Loroch odpowiada za marketing i promocję Chillizet

Paweł Loroch dołączył do radia Chillizet (Grupa Eurozet), będzie odpowiadać za marketing i promocję stacji. Nadal będzie też prowadzącym programy kulinarne w Antyradiu i Meloradiu.

Paweł LorochArticle

Loroch ma przygotowywać strategię pozycjonowania marki Chillizet oraz opiekować się promocją i wizerunkiem stacji.

Oprócz tego, Paweł Loroch od marca 2018 roku ponownie prowadzi „Gastrofazę” w Antyradiu. Jest też gospodarzem „Przepisdnia” w Antyradiu oraz cyklu „Coś do jedzenia” w Meloradiu.

Jest dziennikarzem, prezenterem, autorem książek i gier planszowych i jurorem konkursów kulinarnych. W latach 2005-2009 współtworzył Antyradio, gdzie pełnił funkcję dyrektora promocji. Ze stacją był związany do 2013 roku. Współpracował też z "Pytaniem na  śniadanie" w TVP2, a od 2013 do 2016 roku prowadził internetową stację radiową JemRadio.pl. Do Antyradia powrócił w 2018 roku.

W ubiegłym roku Chillizet miało 0,2 proc. udziału w rynku działalności (spadek o 0,1 pkt. proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Paweł Loroch odpowiada za marketing i promocję Chillizet

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Boli
Ja pamiętam jak chodził po molo w Sopocie i robił wywiady dla trochę młodszej tv. Lato z tmt.
odpowiedź
User
bubu
Trzymajcie mnie, bo nie zjem
odpowiedź
User
O c
To żart na prima aprilis?
odpowiedź