Paweł Przybysz w zespole Ad-Vice

Do grona pracowników sieci reklamy on-line Ad-Vice dołączył PawełPrzybysz. Będzie odpowiedzialny za obsługę klientów i sprzedaż narynku agencyjnym.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Paweł Przybysz wzmocni szeregi działu sprzedaży agencyjnejAd-Vice liczącego w tej chwili cztery osoby. Będzie odpowiadałm.in. za współpracę z MediaCom, ZenithOptimedia, Starcom i zarozwój jednego z najnowszych produktów Ad-vice i Autentiki-Yellowgreen - sieci reklamy blogowej. Zespół działu sprzedażykierowany jest przez Dominika Dębskiego.

- Cieszymy się, że udało nam się pozyskać dobrego,zaangażowanego pracownika, mającego nie tylko doświadczenie wzakresie sprzedaży reklamy w internecie, ale także rozumiejącegorealia tego rynku w Polsce. W swoim dziale stawiamy na jakośćobsługi i kreatywność. To ona jest kluczem, którym otwieramyludziom oczy na realizacje ich celów. Czym innym jest bowiem daćkomuś radę, a czym innym służyć nią - mówi Dominik Dębski.

Przybysz, dotychczas związany z siecią Ad.net, pracował nastanowisku account managera. Doświadczenie zawodowe zdobywał wpracy z agencyjnymi klientami m.in. Starcom, Value Media,Fastbridge, McCann.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?