Paweł Tamioła PR managerem Flywheel

Z początkiem stycznia 2023 roku Paweł Tamioła objął stanowisko PR managera w agencji Flywheel.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Tamioła będzie odpowiadał za bieżący kontakt z obecnymi klientami i przygotowywanie idei kreatywnych dla nowych klientów agencji w dziale entertainment.

Paweł Tamioła z branżą PR jest związany od ponad 5. Ostatnio, od 2019 roku pracował w Havas PR Warsaw, gdzie był odpowiedzialny m.in. za komunikację marek takich jak realme, Spotify, roborock czy wsparcie promocji produkcji oryginalnych CANAL+ - w tym seriali „Kruk. Czorny Woron nie śpi”, „Klangor” czy „The Office PL”. Odpowiadał także za współprzygotowanie i koordynację strategii komunikacji Havas Creative Group.

Ponad to realizował projekty m.in. dla firm takich jak Złota 44, Amazon, GTV czy Schneider Electric.

Agencja Flywheel ma na koncie projekty m.in. dla BBC Earth czy wycofanego już z Polski serwisu streamingowego Showmax.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych