SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pekin stoi murem za Łodzią” a „Nowy Jork nie wie, że Manhattan jest w Łodzi” - takimi hasłami promowane jest łódzkie lotnisko

Na nośnikach reklamy zewnętrznej, w internecie i mediach społecznościowych promuje się łódzkie lotnisko Port Lotniczy im. Władysława Reymonta. Wykorzystuje do tego wyraziste hasła nawiązujące do nazw miast, do których realizowane są stąd połączenia lotnicze.

Article

Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy. Nawiązuje do znanej wojny łódzkich kibiców piłkarskich (ŁKS-u i Widzewa Łódź) na dowcipne graffiti. Dlatego elementem kreacji, które przykuwają uwagę są hasła. Każde z nich nawiązuje do nazwy miasta, do którego realizowane są połączenia lotnicze z łódzkiego lotniska.

W kampanii wykorzystano 11 kreacji: „Monachium nie wie, że chodzi tylko o przesiadki”, „Pekin stoi murem za Łodzią”, „Amsterdam śmieje się bez powodu”, „Barcelona myśli, że Łódź też leży nad wodą”, „Nowy Jork nie wie, że Manhattan jest w Łodzi”, „Paryż uprawia pola elizejskie”, „Rzym chętnie dolce wita”, „Montreal pje syrop klonowy na kaszel”, „Mediolan nie może wyjść z mody”, „Chicago udaje, że nie mówi po polsku”, „Bruksela zawsze zostaje na talerzu”.

Hasło, które łączy wszystkie te kreacje brzmi: „Łódź Airport dodaje skrzydeł Łodzi”.


Reklamy outdoorowe i tzw.walkboardy umieszczono w okolicach galerii handlowych, w internecie wykorzystano banery na wyselekcjonowanych portalach, reklamy natywne a na Facebooku -  karuzele, posty, domain ad.

Jak podaje agencja Ambasada BC odpowiedzialna za tę kampanię, idea nowych haseł na graffiti tak spodobała się odbiorcom, że sami tworzyli dowcipne hasła o różnych światowych miastach w specjalnym konkursie. A dzięki geotargetowaniu posiadacze smartfonów otrzymywali  komunikaty w ściśle określonych punktach w Łodzi.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pekin stoi murem za Łodzią” a „Nowy Jork nie wie, że Manhattan jest w Łodzi” - takimi hasłami promowane jest łódzkie lotnisko

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paweł
Fajny pomysł!
odpowiedź
User
buhaha
czyli kampania zrobiona przez koleżków dla koleżków za pieniążki Łodzian. Kogo ma to przekonać? Kogo zainteresować? Ciekawe jaka jest skuteczność tej kampanii. Mogę się założyć, że 3 osoby więcej skorzystały z toalety na łódzkim lotnisku. Sprawdźcie sobie ile osób lata z Łodzi : ))) Konkurencja dla Radomia ale kasę wypłukać zawsze można udając, że jest się kreatywnym.
odpowiedź
User
JG
"Gdy budżet mediowy jest nieduży, trzeba postawić na wyrazisty przekaż reklamowy".
A może raczej: "Gdy budżet mediowy jest nieduży, wtedy dostajesz taką jakość, na jaką Cię stać"?

Żenujący poziom "żartu".
odpowiedź