Performics zajmie się performance marketingiem firmy W.Kruk

Należąca do Publicis Media agencja Performics zajmie się długofalową obsługą firmy jubilerskiej W.Kruk. Umowa dotyczy działań z zakresu performance marketingu oraz e-commerce dla serwisu wkruk.pl. Firmy współpracowały dotychczas projektowo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Performics będzie odpowiadać za obsługę W.Kruk w obszarach SEO, PPC, paid social, programmatic, afiliacji, e-mail marketingu oraz wsparcia w zakresie analityki internetowej sklepu wkruk.pl.

Performics współpracowała z W.Kruk na zasadach projektowych od dwóch lat, szukając nowych rozwiązań i testując innowacyjne narzędzia w zakresie wsparcia e-commerce. Podstawowym celem tych działań jest segmentacja użytkowników i personalizacja komunikacji. W czasie rozwijającej się współpracy Performics dodał do zakresu swoich usług dla W.Kruk m.in. afiliację, współpracę z wieloma sieciami mailingowymi oraz integrację z inteligentnymi feedami produktowymi, które na podstawie algorytmów dobierają najbardziej efektywne produkty dla każdego kanału.

Wartość budżetu oraz termin obowiązywania umowy nie zostały ujawnione. Firmy podają jedynie, że będą współpracować długofalowo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem