ROZWIŃ

Zenith i ClickAd Interactive walczą o 28,7 mln zł budżetu mediowego PGE

W przetargu Polskiej Grupy Energetycznej na obsługę mediową oferty złożyły dwie agencje: Zenith (Publicis Media) i ClickAd Interactive - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Walczą o dwuletni kontrakt o wartości 28,7 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Zenith i ClickAd Interactive walczą o 28,7 mln zł budżetu mediowego PGE

Zenith złożył ofertę z ceną 9,62 mln zł brutto (z VAT), a ClickAd Interactive zaproponował 8,83 mln zł. Ta pierwsza agencja broni budżetu PGE, zajmuje się obsługą mediową spółki od kilku lat.

Trwający przetarg obejmuje świadczenie usług mediowych w zakresie doradztwa, planowania, kupowania i zarządzania kampaniami reklamowymi na rzecz PGE, działania ambientowe oraz inne działania marketingu zintegrowanego związane z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową, na potrzeby kampanii reklamowych.

Spółka oczekuje od biorących udział w przetargu agencji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób zajmujących się doradztwem, planowaniem i zakupem mediów.

O wyborze zwycięskiej agencji zdecyduje w 60 proc. cena, a w 40 proc. ocena merytoryczna zadania przetargowego.Wybrana w przetargu agencja będzie pracować dla PGE przez dwa lata od momentu zawarcia umowy.

Wyjaśniono, że wada postępowania wynikała z nieprawidłowości w Formularzu Gwarancji Zakupowych, w którym znalazły się tytuły, których status nie jest jednoznaczny, a co za tym idzie biorące w przetargu agencje w sposób nieporównywalny odniosły się do cen proponowanych za te nośniki. PGE poinformowała, że w związku z tym agencje złożyły oferty, których nie da się jednoznacznie porównać. „ Porównywalność ofert w poszczególnych nośnikach jest podstawą realnej konkurencyjności postępowania i wyrazem przestrzegania zasady równego traktowania wykonawców” - napisano.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów