SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PGE wybiera w przetargu agencje ATL i BTL

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg, w którym wybiera agencje do obsługi w zakresie reklamy ATL i BTL. Będzie z nimi pracować przez półtora roku.

Article

Wybrane w przetargu agencje będą odpowiadać za przygotowywanie koncepcji w zakresie kreacji wizerunku marki.  W ramach  tych działań zajmą się kreacją i realizacją kampanii  reklamowych  w  tym:  produkcją  spotów  telewizyjnych,  radiowych,  layoutów prasowych, kreacji do internetu oraz wszelkich innych materiałów reklamowych. Zadaniem agencji będzie stała i bieżąca współpraca również w okresie pozakampanijnym tj. przez cały okres trwania umowy.

Spółka zamierza zawrzeć tzw. umowy ramowe z 2 agencjami. Przetarg trwa do 15 lipca br., a jednym z warunków udziału w nim jest wpłata 50 tys. zł wadium.

Po złożeniu wstępnych ofert przez agencje, PGE zaprosi je do negocjacji - ma być w nich maksymalnie 8 agencji. Przedmiotem negocjacji będą m.in.warunki cenowe, uzupełnienie i doprecyzowanie przedmiotu zakupu oraz warunków realizacji umowy .Po  przeprowadzeniu  negocjacji,  PGE zaprosi do  składania  ofert. Spółka nie określiła terminu rozstrzygnięcia przetargu.

Na początku kwietnia br. PGE unieważniła trwający kilka tygodni przetarg mediowy. Zapowiadała wówczas rozpisanie go na nowo, jednak jak dotąd go nie rozpoczęła.

Przy ostatniej kampanii  reklamowej, w której PGE zachęca do kupowania polskich produktów, spółka pracowała z agencją Time4.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PGE wybiera w przetargu agencje ATL i BTL

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl