SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pierwsza internetowa kampania Carlsberga

Firma Carlsberg uruchomiła pierwszą w swojej historii internetowąkampanię reklamową.

Pierwsza internetowa kampania Carlsberga

Warta 1 milion funtów kampania zatytułowana 'Probably the BestNight In' obejmuje współpracę z internetową wypożyczalnią filmówLoveFilm.

Przez cały czerwiec reklamy Carlsberga, któebędą kierować internautów do konkursu na głównej witrynie kampanii,będą się pojawiać na stronach LoveFilm, a także sieci Sky SportsNetwork. Firma chce z nimi dotrzeć głównie do mężczyzn w wieku od18 do 34 lat.

"Zawsze korzystaliśmy z cyfrowej przestrzeni poprzez nasząstronę internetową, ale teraz po raz pierwszy robimy kampanięreklamową online. Chcemy zwiększyć sprzedaż poprzez dotarcie doklientów w odpowiednim dla nich czasie" - stwierdził IfanJenkins, menadżer ds. marki w Carlsbergu.

Kampanię, która będzie promowana wysyłanym co tydzień do ponad850 tysięcy subskrybentów newslettera LoveFilm, przygotowałaagencja cyfrowa Graphico DMG.

źródło: New Media Age

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pierwsza internetowa kampania Carlsberga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl