SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwsze marki w portfolio Sensors Public Relations

Sensors PR rozpoczęła współpracę ze Storck, V&S Absolut Spirits i GlaxoSmithKline

Sensors PR, która istnieje od listopada, pozyskała już trzech klietnów. Storck, producent m.in. merci, Toffifee, mamba i Werther´s Original, był pierwszą firmą, z którą Sensors PR podpisała umowę o współpracy.

- Doświadczenie i kompetencje konsultantów Sensors PR pozwalają nam być spokojnymi o realizacje tak ważnego projektu, jakim jest budowanie świadomości marki korporacyjnej - powiedziała Bożena Chmielarczyk, Marketing & PR Director, Storck Sp. z o.o. Przedmiotem umowy są bieżące media relations i komunikacja korporacyjna.

Firma V&S Absolut Spirits powierzyła agencji prowadzenie biura prasowego marki Absolut Vodka.

Działania dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Sensors PR prowadzi w ramach programu "Kompleksowa kuracja" dla marki Niquitin. "Kompleksowa Kuracja" to system zintegrowanych działań z zakresu marketing services, których celem jest ułatwienie rzucania palenia przy pomocy plastrów Niquitin. Za strategię, kreację i koordynację działań w ramach systemu odpowiedzialna jest agencja Euro RSCG Dialog.

- Cieszy nas, że możemy powitać w gronie naszych klientów liderów poszczególnych branży i zapewnić im komunikacyjne wsparcie na najwyższym poziomie - mówi Katarzyna Przewuska, prezes Sensors PR.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pierwsze marki w portfolio Sensors Public Relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl