Pinterest daje sposób na generowanie przychodów z pinów, które można kupić

Pinterest poinformował o nowym rozwiązaniu, dzięki któremu twórcy treści mogą generować przychody poprzez promowanie elementów w witrynie. Dodano obsługę linków afiliacyjnych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wprowadzono również tagowanie produktów, które przypominają historie, Idea Pins, aby zwiększyć sprzedaż z większej liczby miejsc, wraz z etykietą „płatnych partnerstw” w celu wsparcia sponsorowania marek w ramach Idea Pins.

Pinterest umożliwia teraz twórcom zarabianie prowizji za pośrednictwem linków afiliacyjnych i partnerstwo z markami w treściach sponsorowanych.

Twórcy mogą też korzystać z funkcji tagowania produktów za pomocą dowolnego z milionów Pinów produktów na Pintereście. Piny produktów przesłane przez sprzedawców detalicznych są przetwarzane na platformę w ramach partnerstwa z Shopify i zapisywane przez osoby przypinające zdjęcia.

Ponieważ osoby przypinające są o 89 proc. bardziej skłonne do wyrażania zamiarów zakupowych produktów oznaczonych Pinami pomysłów niż samodzielnymi Pinami produktów, Pinterest wymyślił sposób, aby umożliwić twórcom wejście do katalogu i wykorzystanie zamiaru zakupu poprzez tagowanie określonych produktów w ich własnych Pinach Pomysłów.

Pinterest uruchomił również narzędzie, które pozwala twórcom ujawniać ich płatne partnerstwa. Twórcy, którzy tworzą treści markowe, mogą dodawać marki bezpośrednio w swoich Pinach Pomysłów, a gdy marka zatwierdzi tag – Pin Pomysłu będzie zawierał etykietę „płatne partnerstwo”.

Narzędzie do tagowania produktów Idea Pins dla wszystkich kont biznesowych w USA i Wielkiej Brytanii zostanie udostępnione twórcom z całego świata w nadchodzących miesiącach. Narzędzie płatnych partnerstw jest dostępne dla wybranych twórców w większości krajów, w których działa Pinterest.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji