SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola reklamuje się w Wielkiej Brytanii hitem "One Way or Another"

Na rynku brytyjskim ruszyła kampania Coca-Coli "One Way or Another", promująca nową, czerwoną etykietę wariantu Zero Cukru (Zero Sugar).

Głównym bohaterem reklamy jest mężczyzna, zamawiający w barze Coca-Colę. Barmanka pyta go, który wariant mu podać - z cukrem czy bez. Ten odpowiada, że to bez znaczenia, bo lubi ten napój. W tle słychać hit "One Way or Another", którego słowa nawiązują do sytuacji z reklamy.

Na rynku brytyjskim koncern Coca-Cola zmienił w ostatnim czasie etykiety napoju Zero Sugar. Czerwień, kojarzona mocno z marką, zastąpiła czerń.

- Sprzedaż Coca-Coli bez cukru w ciągu ostatnich dwóch lat niemal się podwoiła. Wierzymy, że zmiana [etykiet] pomoże nam zachęcić nowych klientów do jej spróbowania - mówi Alec Mellor, marketing manager Coca-Coli.

Na kampanię wydano 5 milionów funtów. Reklamę telewizyjną wspierają akcje samplingowe, w ramach których do klientów trafi siedem milionów puszek napojów w nowej odsłonie. Kreację przygotowała agencja McCann Europe.

W Wielkiej Brytanii, wariant bez cukru generuje dla Coca-Coli 58 proc. całkowitych zysków ze sprzedaży. Wprowadzono go na rynek w 2016 roku.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola reklamuje się w Wielkiej Brytanii hitem "One Way or Another"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl