Coca-Cola reklamuje się w Wielkiej Brytanii hitem "One Way or Another"

Na rynku brytyjskim ruszyła kampania Coca-Coli "One Way or Another", promująca nową, czerwoną etykietę wariantu Zero Cukru (Zero Sugar).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola reklamuje się w Wielkiej Brytanii hitem "One Way or Another"

Głównym bohaterem reklamy jest mężczyzna, zamawiający w barze Coca-Colę. Barmanka pyta go, który wariant mu podać - z cukrem czy bez. Ten odpowiada, że to bez znaczenia, bo lubi ten napój. W tle słychać hit "One Way or Another", którego słowa nawiązują do sytuacji z reklamy.

Na rynku brytyjskim koncern Coca-Cola zmienił w ostatnim czasie etykiety napoju Zero Sugar. Czerwień, kojarzona mocno z marką, zastąpiła czerń.

- Sprzedaż Coca-Coli bez cukru w ciągu ostatnich dwóch lat niemal się podwoiła. Wierzymy, że zmiana [etykiet] pomoże nam zachęcić nowych klientów do jej spróbowania - mówi Alec Mellor, marketing manager Coca-Coli.

Na kampanię wydano 5 milionów funtów. Reklamę telewizyjną wspierają akcje samplingowe, w ramach których do klientów trafi siedem milionów puszek napojów w nowej odsłonie. Kreację przygotowała agencja McCann Europe.

W Wielkiej Brytanii, wariant bez cukru generuje dla Coca-Coli 58 proc. całkowitych zysków ze sprzedaży. Wprowadzono go na rynek w 2016 roku.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

RMF FM odskakuje Radiu ZET. Które stacje zyskały najwięcej?

RMF FM odskakuje Radiu ZET. Które stacje zyskały najwięcej?

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"