Piotr Ciechomski: z Content Networks do Shake Hands

Do zespołu agencji Shake Hands (grupa Brand Support) dołącza Piotr Ciechomski, obejmując stanowisko automotive community managera. Poprzednio pracował w agencji Content Networks.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W Shake Hands Ciechomski będzie odpowiedzialny za przygotowywanie komunikacji i kontentu na profile social mediowe marek Grupy FCA (Fiat Chrysler Automobiles), m.in. Alfa Romeo, Fiat, Jeep i Abarth.

Ciechomski w latach 2015-2016 pracował jako account manager w agencji Content Networks, od 2012 r. prowadzi także własne studio fotograficzno-graficzne Piotron, specjalizujące się w obsłudze klientów z branży motoryzacyjnej.

W latach 2007-2016 był wykładowcą w Warszawskiej Szkole Reklamy.

Jest absolwentem Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"