ROZWIŃ

Piotr Ciechomski: z Content Networks do Shake Hands

Do zespołu agencji Shake Hands (grupa Brand Support) dołącza Piotr Ciechomski, obejmując stanowisko automotive community managera. Poprzednio pracował w agencji Content Networks.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

W Shake Hands Ciechomski będzie odpowiedzialny za przygotowywanie komunikacji i kontentu na profile social mediowe marek Grupy FCA (Fiat Chrysler Automobiles), m.in. Alfa Romeo, Fiat, Jeep i Abarth.

Ciechomski w latach 2015-2016 pracował jako account manager w agencji Content Networks, od 2012 r. prowadzi także własne studio fotograficzno-graficzne Piotron, specjalizujące się w obsłudze klientów z branży motoryzacyjnej.

W latach 2007-2016 był wykładowcą w Warszawskiej Szkole Reklamy.

Jest absolwentem Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych w Warszawie.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu