SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Cyrwus i Lekko Stronniczy w kampanii „Święta jak w domu. Małopolska” (wideo)

Akcja pod hasłem „Święta jak w domu. Małopolska” ma promować lokalne tradycje i zwyczaje. W kampanię, przygotowaną przez agencję Social Frame, zaangażowali się m.in. Piotr Cyrwus i Lekko Stronniczy.

Article

Działania mają zachęcać też do spędzenia świąt w tradycyjny sposób w regionie Małopolski. Kampania potrwa do końca grudnia br. Angażują się w nią m.in. blogerzy z Małopolski, znani mieszkańcy regionu, członkowie Rady Ekspertów Marki Małopolska oraz mieszkańcy i sympatycy województwa.

Na stronie internetowej swietajakwdomu.pl oraz facebookowym fanpage’u „Lubię Małopolskę” zamieszczono przepisy na tradycyjne potrawy, porady świąteczne, konkurs z nagrodami, kreator kartek oraz klipy z udziałem aktora Piotra Cyrwusa i twórców vlogera Lekko Stronniczy.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Social Frame.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piotr Cyrwus i Lekko Stronniczy w kampanii „Święta jak w domu. Małopolska” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl