Piotr Nurowski nowym szefem działu Sales Support

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od listopada br. Piotr Nurowski jest nowym dyrektorem działu Sales Support w Euro RSCG Marketing House.

- Zamierzamy przejąć wiodąca rolę na rynku usług wsparcia sprzedaży. Skupimy się głównie na: organizowaniu ogólnokrajowych sil sprzedaży, zdolnych zapewnić na zamówienie klientów dystrybucję produktów FMCG; działaniach z zakresu category managment, w tym usługach merchandisingowych; przygotowywaniu unikalnych eventów i promocji wspierających sprzedaż i działania marketingowe klientów - mówi Nurowski.

Piotr Nurowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej (specjalizacja handel zagraniczny). Nowy dyrektor był wcześniej związany z branżą FMCG, gdzie pełnił m.in. funkcję dyrektora strategicznego w Agros Fortunie, sales managera w Nestle Polska S.A., a także dyrektora marketingu i sprzedaży w Campina Polska. Piotr Nurowski posiada także doświadczenie w kierowaniu dużymi zespołami działów sprzedaży (do 160 osób). Wolny czas poświęca nurkowaniu, siatkówce i podróżom.

- Jestem przekonany, że unikalne podejście do Sales Support oparte na nowoczesnej technologii i posiadaniu unikalnych baz danych konsumentów zapewni nam sukces. Będziemy wspierać działania naszych klientów w dotarciu z ich produktami do konsumentów i pomagać im w budowaniu wizerunku ich marek, przy użyciu innowacyjnych technik BTL - dodaje Piotr Nurowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?