Piotr Płachecki: ze 180heartbeats + Jung v. Matt do Fabryki Komunikacji Społecznej

Piotr Płachecki zaczął pracę jako dyrektor kreatywny w Fabryce Komunikacji Społecznej. Poprzednio przez 8 lat pracował w 180heartbeats + Jung v. Matt.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Piotr Płachecki: ze 180heartbeats + Jung v. Matt do Fabryki Komunikacji Społecznej
Piotr Płachecki

Fabryka Komunikacji Społecznej tłumaczy, że zatrudnienie Piotra Płacheckiego, dyrektora kreatywnego z doświadczeniem w tworzeniu kampanii komercyjnych, wynika z tego, że agencja rozszerza ofertę o przygotowywanie i realizację kampanii społecznych dla marek komercyjnych.

Płachecki z agencją 180heartbeats + Jung v. Matt (wcześniej funkcjonującą jako 180heartbeats) był związany przez 10 lat. W ostatnim okresie pełnił funkcję creative officera. Realizował projekty dla takich firm i marek jak Google, Samsung, Unilever, ING, Opel, Pernod Ricard.

Jednym z pierwszym projektów, które Piotr Płachecki współtworzył w Fabryce Komunikacji Społecznej, jest kampania „Owoce i warzywa w szkole” przygotowana na zlecenie Agencji Rynku Rolnego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni