Piotr Stobiński zarządza działem handlowym w Kia Motors Polska

Piotr Stobiński awansował w strukturach firmy Kia Motors Polska na stanowisko generalnego menedżera działu handlowego. Pracuje tu od 1998 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Piotr Stobiński zarządza działem handlowym w Kia Motors Polska
Piotr Stobiński

Stobiński na nowym stanowisku odpowiedzialny będzie za całokształt działań sprzedażowych, strategię cenową i produktową, a także - zgodnie z „Planem S” firmy Kia - wdrażanie nowych rozwiązań z zakresu mobilności, elektryfikacji, cyfryzacji i automatyki.

Piotr Stobiński z branżą motoryzacyjną jest związany od ponad 24 lat. W Kia Motors Polska pracuje od roku 1998. Doświadczenie zdobywał na różnych stanowiskach w dziale sprzedaży i marketingu. Od 2009 roku był menedżerem działu produktu. Odpowiadał między innymi za definiowanie strategii produktowej marki, długoterminową strategię cenową, planowanie oraz koordynowanie dochodowości produktów oraz planowanie produkcji. Wprowadził na polski rynek ponad dwadzieścia nowych modeli Kia.

- Jestem związany z marką Kia od początku mojej zawodowej kariery. Czuję się współtwórcą gigantycznego sukcesu naszej marki. Przez ostatnie 23 lata sprzedaż Kii urosła ponad pięciokrotnie, a gama modelowa dwukrotnie. Kia z blisko 6-cio procentowym udziałem w rynku jest obecnie czwartą najchętniej wybieraną przez klientów marką samochodów osobowych w Polsce. Cieszę się, że będę kierował działem handlowym w tak dynamicznie rozwijającej się firmie. Wraz ze swoim zespołem będę mógł teraz pracować nad kolejnym sukcesem i zwiększeniem tempa rozwoju marki Kia w naszym kraju - mówi Piotr Stobiński.

Od początku stycznia br. nowym dyrektorem zarządzającym Kia Motors Polska jest Leszek Sukiennik, który zastąpił na tym stanowisku Wojciecha Szyszko.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana