Piotr Wysocki: z TVN Media do Codemedia

Piotr Wysocki objął w domu mediowym Codemedia nowo utworzone stanowisko business development directora. Wcześniej pracował w TVN Media i Bonnier Business Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako business development director Piotr Wysocki będzie odpowiadać w Codemedia za zarządzanie działaniami strategicznymi i operacyjnymi oraz relacjami z klientami. Do jego zadań należeć będzie badanie rynku pod kątem konkurencyjności ofert w celu określenia potrzeb i perspektyw biznesowych dla firmy oraz tworzenia nowych koncepcji jej rozwoju.

Poprzednio przez prawie pięć lat Wysocki pracował w TVN Media. Najpierw pełnił funkcję menedżera w dziale sprzedaży kanału TVN CNBC (z początkiem br. przekształconego w TVN24 Biznes i Świat), a potem kierował tym działem. Realizował zarówno klasyczne kampanie spotowe i sponsoringowe, jak również niestandardowe projekty takie jak: sponsoring relacji z najciekawszych wydarzeń ekonomicznych w Polsce i za granicą, miniprogramy oraz debaty skierowane do branży biznesowej. Współpracował bezpośrednio z reklamodawcami różnej wielkości, a także z domami mediowymi.

Wcześniej Wysocki przez dziewięć lat pracował w dziale reklamy Bonnier Business Polska (wydawcy „Pulsu Biznesu”), m.in. jako head of sales group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"