Jako business development director Piotr Wysocki będzie odpowiadać w Codemedia za zarządzanie działaniami strategicznymi i operacyjnymi oraz relacjami z klientami. Do jego zadań należeć będzie badanie rynku pod kątem konkurencyjności ofert w celu określenia potrzeb i perspektyw biznesowych dla firmy oraz tworzenia nowych koncepcji jej rozwoju.
Poprzednio przez prawie pięć lat Wysocki pracował w TVN Media. Najpierw pełnił funkcję menedżera w dziale sprzedaży kanału TVN CNBC (z początkiem br. przekształconego w TVN24 Biznes i Świat), a potem kierował tym działem. Realizował zarówno klasyczne kampanie spotowe i sponsoringowe, jak również niestandardowe projekty takie jak: sponsoring relacji z najciekawszych wydarzeń ekonomicznych w Polsce i za granicą, miniprogramy oraz debaty skierowane do branży biznesowej. Współpracował bezpośrednio z reklamodawcami różnej wielkości, a także z domami mediowymi.
Wcześniej Wysocki przez dziewięć lat pracował w dziale reklamy Bonnier Business Polska (wydawcy „Pulsu Biznesu”), m.in. jako head of sales group.
Wydarzenia - kolejne zachwyty nad Big Tech. Prognozy - AR i VR. I tak co roku. Ot, takich mamy ekspertów w branży.
belfast jakuba blaszczykowskiego i londonderry roberta lewandowskiego - musi robic roznice jfk a nie umie la guardia