Pisma komputerowe tracą, “PC Format” najbardziej w dół

Wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych zanotowały we wrześniu br. spadki sprzedaży, najwięcej stracił “PC Format”. Nowym liderem został “CD Action”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Poświęcony grom komputerowym „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) miał we wrześniu br. sprzedaż ogółem na poziomie 76 861 egz., notując spadek o 15,53 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten awansował z miejsca drugiego na pierwsze.

Na pozycję wicelidera z pierwszej lokaty spadł ”PC Format” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wyniosła 67 660 egz. po największym spadku w rankingu, wynoszącym 26,65 proc.

Podium zamyka dwutygodnik “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska). Zanotował on także sporą stratę (26,46 proc.) i zakończył wrzesień br. z wynikiem na poziomie 36 376 egz.

We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. największy wzrost sprzedaży ogółem zanotował “Chip”, którego wynik poszedł do góry o 1,71 proc. Majwięcej stracił z kolei “CD Action” - jego starta wyniosła aż 28,1 proc. 

*- „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu, reszta pism to miesięczniki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska