SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pisma młodzieżowe tracą, najwięcej „Dziewczyna” i „Twist”

W lipcu br. wszystkie magazyny dla młodzieży zanotowały spadki sprzedaży. Najgorzej pod tym względem wypadły  „Dziewczyna” i „Twist”, które straciły po ok. 40 proc.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że pozycję lidera w lipcu br. utrzymało „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 225 926 egz. i niewielką, 2,02-procentową stratą w stosunku do lipca roku ubiegłego.

Drugie miejsce należy do miesięcznika „Bravo Girl”, który sprzedał się w liczbie 104 757 egz. (o 10,26 proc. mniej niż rok temu, wtedy magazyn ten był dwutygodnikiem i zajmował  trzecią lokatę). Podium zamyka „Fun Club” ze sprzedażą wynoszącą 85 627 egz. i stratą na poziomie 33,29 proc., co zaowocowało spadkiem tego tytułu z pozycji drugiej. Oba tytuły wydaje Bauer.

Najwięcej straciła znajdująca się na ostatnim miejscu w tabeli „Dziewczyna” (Ringier Axel Springer Polska). Jej  sprzedaż spadła o 41,36 proc. do  55 697 egz.  Podobną, 39,25-procentową stratę, zanotował „Twist” (Bauer, pozycja czwarta), którego wynik w lipcu br. wyniósł 73 002 egz.

Wirtualnemedia.pllipiec
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Bravo225 926230 579
Bravo Girl104 757116 739
Fun Club85 627128 365
Twist73 002120 161
Popcorn72 360108 950
13 Magazyn Nastolatki59 96068 129
Dziewczyna55 69794 979


Diametralnie inaczej wygląda sytuacja, jeżeli porównamy wyniki sprzedaży z czerwcem br. Tutaj zyskały wszystkie tytuły, z czego najwięcej „Fun Club” (plus 69,54 proc.). Jedynym czasopismem, które zanotowało stratę, był „Twist” (minus 10,09 proc.). 

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPlipiecczerwiec
TytułSprzedaż ogółem
Bravo225 926206 192
Bravo Girl104 75790 662
Fun Club85 62750 504
Twist73 00281 191
Popcorn72 36047 361
13 Magazyn Nastolatki59 96048 040
Dziewczyna55 69734 897


 

Dołącz do dyskusji: Pisma młodzieżowe tracą, najwięcej „Dziewczyna” i „Twist”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl