SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pisma motoryzacyjne dalej tracą czytelników

We wrześniu 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "Auto Świat", w dół o 25 proc. sprzedaż "Top Gear".

Sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" (Axel Springer Polska) wyniosła we wrześniu 2009 r. 100 110 egz., co w stosunku do września 2008 roku oznacza spadek o 5 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 97 475 egz. (spadek o 9 proc.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Burda Media Polska), który na polskim rynku zadebiutował w marcu 2008 roku. Jego sprzedaż we wrześniu 2009 r. wyniosła 75 414 (w dół o 25 proc.).

wrzesień

 
20092008
ZKDPSprzedaż ogółem
Auto Świat*100 110105 125
Motor*97 475107 806
Top Gear75 414100 382
Auto Świat Poradnik47 98342 898
Auto - Moto Magazyn Zmotoryzowanych40 89041 375
Auto, Motor i Sport36 31444 275
Świat Motocykli33 50539 233
V1211 86210867
Automobilista11 2268 696
Magazyn Rajdowy WRC7 5178 042
Classic Auto7 4827584


Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca można stwierdzić, że najwięcej stracił "Motor".

2009

 
wrzesieńsierpień
ZKDPSprzedaż ogółem
Auto Świat*100 110105 455
Motor*97 475104 077
Top Gear75 41476 652
Auto Świat Poradnik47 98345 818
Auto - Moto Magazyn Zmotoryzowanych40 89039 026
Auto, Motor i Sport36 31437 611
Świat Motocykli33 50531 857
V1211 862-
Automobilista11 226-
Magazyn Rajdowy WRC7 5177 777
Classic Auto7 482-

 


 


* -"Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuły wymienione w zestawieniu są miesięcznikami

Dołącz do dyskusji: Pisma motoryzacyjne dalej tracą czytelników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl